Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Останній дизельний автобус Мадрида. Фото: madrid.es

Сьогодні, 30 грудня, у Мадриді зняли з маршруту останній дизельний автобус (на фото). Місто стало першою великою європейською столицею, автобусний парк якої повністю складається з «чистого» транспорту, повідомляє пресслужба муніципалітету.

Іспанська столиця вирішила відмовитися від дизелю, бо двигуни на цьому паливі викидають значні обсяги шкідливих речовин.

Зараз оператор громадського транспорту EMT має в розпорядженні 1915 автобусів на зрідженому газі та 180 електробусів.

Муніципалітет називає автобуси на газу екологічно «чистими», згідно з директивою ЄС, яка наразі поширює це визначення на транспорт, викиди CO2 від якого обмежуються 50 грамами на кілометр. Водночас починаючи з 2026 року «чистими» називатимуться виключно транспортні засоби з нульовими викидами.

Наступного року Мадрид планує закупити перші 10 водневих автобусів та ще 150 електробусів. А протягом двох років сподіваються збільшити частку електричних автобусів до 25%. 

З 1974 року вулицями Мадрида їздили понад 5 тисяч дизельних автобусів, останні з яких закупили у 2012 році та згодом почали поступово заміняти на екологічніші моделі. Завдяки активному оновленню парку середній вік автобусів у місті наразі становить менш як п’ять років.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button