Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 125 днів. За цей час ми опублікували 25015 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Roman Melnychuk

Програму розвитку київського метрополітену на 2008-2011 роки не виконали навіть на половину, повідомляє об’єднання «Пасажири Києва». З десяти головних проєктів 15-ти річної давнини на сьогодні виконано 3,5.

В 2007 році планували реалізувати такі проєкти:

  • Побудувати між станціями метро «Театральна» та «Золоті ворота» другий підземний пасажирський перехід.
  • Збудувати накриття над входами існуючих підземних пішохідних переходів 12 станцій і платформою станції «Дніпро». Накриття зробили на станціях «Тараса Шевченка», «Контрактовій площі», «Олімпійській», «Святошин», і «Героїв Дніпра». Водночас не зробили на «Либідській», «Осокорках», «Позняках», «Харківській», «Нивках», «Житомирській», «Театральній» та над платформою станції «Дніпро».
  • Подовжити Куренівсько-Червоноармійську лінію від станції «Либідська» в напрямку житлового масиву Теремки (чотири станції).
  • Спорудити на Куренівсько-Червоноармійській лінії другий вхід на станції «Республіканський стадіон».
  • Реконструювати пересадковий вузол між станціями «Майдан Незалежності»-«Хрещатик» з встановленням двох горизонтальних ескалаторів.
  • Збудувати другий вхід на станції «Вокзальна».
  • Ввести в експлуатацію ділянку від станції «Бориспільська» до станції «Червоний хутір» з другою чергою електродепо «Харківське».
  • Добудувати станцію «Львівська брама» Сирецько-Печерської лінії до 2011 року.
  • Побудувати за чотири роки ділянку зі станціями «Глибочицька», «Райдужна», «Вулиця Милославська» з електродепо «Троєщина» нової Подільсько-Вигурівської лінії протяжністю 19,37 км з 12 станціями (2008-2011 роки).
  • Підвищити рівень експлуатаційної надійності та культури обслуговування пасажирів (впровадження технології оплати проїзду на основі безконтактних карток; заміну обладнання метрополітену та його технічне переоснащення).

«Викликає сум і подив, що навіть через 15 років половина проєктів не реалізована. Ба більше їх згадування різними політиками залишаються робочими інструментами для отримання підтримки виборців. А після виборів – палець об палець ніхто й не вдарить», – резюмують активісти.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button