Членкиня товариства «Хмарочоса» Тамара каже: «Дуже рада, що «Хмарочос» фокусує жителів столиці на ефективних інструментах роботи з міським простором і громадою». Підтримайте наше унікальне видання всього від 100 грн/місяць.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 40 днів. За цей час ми опублікували 27005 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Програму розвитку київського метрополітену на 2008-2011 роки не виконали навіть на половину, повідомляє об’єднання «Пасажири Києва». З десяти головних проєктів 15-ти річної давнини на сьогодні виконано 3,5.
В 2007 році планували реалізувати такі проєкти:
Побудувати між станціями метро «Театральна» та «Золоті ворота» другий підземний пасажирський перехід.
Збудувати накриття над входами існуючих підземних пішохідних переходів 12 станцій і платформою станції «Дніпро». Накриття зробили на станціях «Тараса Шевченка», «Контрактовій площі», «Олімпійській», «Святошин», і «Героїв Дніпра». Водночас не зробили на «Либідській», «Осокорках», «Позняках», «Харківській», «Нивках», «Житомирській», «Театральній» та над платформою станції «Дніпро».
Подовжити Куренівсько-Червоноармійську лінію від станції «Либідська» в напрямку житлового масиву Теремки (чотири станції).
Спорудити на Куренівсько-Червоноармійській лінії другий вхід на станції «Республіканський стадіон».
Реконструювати пересадковий вузол між станціями «Майдан Незалежності»-«Хрещатик» з встановленням двох горизонтальних ескалаторів.
Збудувати другий вхід на станції «Вокзальна».
Ввести в експлуатацію ділянку від станції «Бориспільська» до станції «Червоний хутір» з другою чергою електродепо «Харківське».
Добудувати станцію «Львівська брама» Сирецько-Печерської лінії до 2011 року.
Побудувати за чотири роки ділянку зі станціями «Глибочицька», «Райдужна», «Вулиця Милославська» з електродепо «Троєщина» нової Подільсько-Вигурівської лінії протяжністю 19,37 км з 12 станціями (2008-2011 роки).
Підвищити рівень експлуатаційної надійності та культури обслуговування пасажирів (впровадження технології оплати проїзду на основі безконтактних карток; заміну обладнання метрополітену та його технічне переоснащення).
«Викликає сум і подив, що навіть через 15 років половина проєктів не реалізована. Ба більше їх згадування різними політиками залишаються робочими інструментами для отримання підтримки виборців. А після виборів – палець об палець ніхто й не вдарить», – резюмують активісти.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті