Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 125 днів. За цей час ми опублікували 25015 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос». Підтримати | Хто ми такі?
Програму розвитку київського метрополітену на 2008-2011 роки не виконали навіть на половину, повідомляє об’єднання «Пасажири Києва». З десяти головних проєктів 15-ти річної давнини на сьогодні виконано 3,5.
В 2007 році планували реалізувати такі проєкти:
Побудувати між станціями метро «Театральна» та «Золоті ворота» другий підземний пасажирський перехід.
Збудувати накриття над входами існуючих підземних пішохідних переходів 12 станцій і платформою станції «Дніпро». Накриття зробили на станціях «Тараса Шевченка», «Контрактовій площі», «Олімпійській», «Святошин», і «Героїв Дніпра». Водночас не зробили на «Либідській», «Осокорках», «Позняках», «Харківській», «Нивках», «Житомирській», «Театральній» та над платформою станції «Дніпро».
Подовжити Куренівсько-Червоноармійську лінію від станції «Либідська» в напрямку житлового масиву Теремки (чотири станції).
Спорудити на Куренівсько-Червоноармійській лінії другий вхід на станції «Республіканський стадіон».
Реконструювати пересадковий вузол між станціями «Майдан Незалежності»-«Хрещатик» з встановленням двох горизонтальних ескалаторів.
Збудувати другий вхід на станції «Вокзальна».
Ввести в експлуатацію ділянку від станції «Бориспільська» до станції «Червоний хутір» з другою чергою електродепо «Харківське».
Добудувати станцію «Львівська брама» Сирецько-Печерської лінії до 2011 року.
Побудувати за чотири роки ділянку зі станціями «Глибочицька», «Райдужна», «Вулиця Милославська» з електродепо «Троєщина» нової Подільсько-Вигурівської лінії протяжністю 19,37 км з 12 станціями (2008-2011 роки).
Підвищити рівень експлуатаційної надійності та культури обслуговування пасажирів (впровадження технології оплати проїзду на основі безконтактних карток; заміну обладнання метрополітену та його технічне переоснащення).
«Викликає сум і подив, що навіть через 15 років половина проєктів не реалізована. Ба більше їх згадування різними політиками залишаються робочими інструментами для отримання підтримки виборців. А після виборів – палець об палець ніхто й не вдарить», – резюмують активісти.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті