Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Basil Lade / Unsplash

Патрульна поліція відмовилася погоджувати схеми організації дорожнього руху, необхідні для створення виділених смуг громадького транспорту на дев’яти київських вулицях.

Про це йдеться у відповіді Центру організації дорожнього руху на запит киянина Павла Постоєнка, повідомляє ініціатива Пасажири Києва.

Так, відмовлено в облаштуванні смуг для автобусів на вулицях Максимовича, Вишгородська, Булаховського, Генерала Наумова, Гната Юри, Данила Щербаківського, Мостицька, Наталії Ужвій та Раїси Окіпної.

Читайте також: Золотоворітська, Лесі Українки, Небесної сотні: здається, Київ демонтує нові прогресивні схеми руху транспорту. Чи це справді так?

Раніше Патрульна поліція відмовилася погоджувати смуги громадського транспорту на Повітрофлотському проспекті.

«Дивує те, що Патрульна поліція Києва зупиняє розвиток смуг громадського транспорту, який був публічно презентований мером Віталієм Кличко ще 2021 року. Ці плани ніхто не скасовував», — коментують Пасажири Києва.

Фото: Офіційна сторінка громадської ініціативи “Пасажири Києва”

На 2022 рік було заплановано створення 50 кілометрів нових смуг громадського транспорту та виділення делініаторами 50 кілометрів смуг зі 150 кілометрів уже існуючих.

Нагадаємо також, що Центр організації дорожнього руху п’ять разів надсилав Патрульній поліції Києва проєкт наземного переходу до метро «Університет». Поліція заявила, що втратила документ, коли готувалася до відбиття наступу росіян: паперами затикали вікна.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button