Єврокомісія «вперше в історії» віддала перевагу велосипедистам і пішоходам замість авто
Єврокомісія запропонувала програму з капітального ремонту міської інфраструктури, що допоможе відмовитися від авто, які працюють на викопному паливі, зменшити затори та шумове забруднення.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос». Підтримати | Хто ми такі?
Європейська Комісія запропонувала програму з капітального ремонту міської інфраструктури, щоб заохотити містян до збільшення пішохідних і велосипедних прогулянок. Про це пише Dezeen.
Якщо програма «Ефективна та зелена мобільність» буде прийнята, то до 2025 року 424 найбільші міста транс’європейської транспортної мережі мають розробити плани сталої міської мобільності. Це допоможе країнам Європейського Союзу відмовитися від транспортних засобів, які працюють на викопному паливі, зменшити затори та шумове забруднення, а також працювати над досягненням цілей декарбонізації.
За останні роки ЄС потроїв свої витрати на велосипедні та пішохідні проєкти, інвестувавши два мільярди євро з 2014 по 2020 роки. У Європейській федерації велосипедистів зазначили, що «це перший випадок в історії, коли Європейська Комісія віддає перевагу інвестиціям у ці види транспорту як основу міської мобільності».
Пакет містить чотири пропозиції, спрямовані на декарбонізацію європейської транспортної системи, які можуть скоротити викиди на 90 відсотків. Вони включають реконструкцію залізниць, водних шляхів і доріг по всьому континенту, збільшення міжміського та транскордонного залізничного сполучення, оновлення та розробку інтелектуальних мобільних послуг та покращення міської мобільності, зокрема, громадського транспорту, пішохідних прогулянок та веломережі.
За даними Єврокомісії, реалізація програми призведе не лише до скорочення викидів, а й допоможе покращити здоров’я місцевих жителів. Розвиток велосипедних доріжок може навіть призвести до економічної вигоди для міст, оскільки скорочуються медичні витрати та час у дорозі. У Гельсінкі, наприклад, дослідження показало, що з кожного євро, інвестованим у велодоріжки, місто заощадило 3,60 євро.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті