Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Mateusz Włodarczyk

Варшавський метрополітен подарує Києву 60 вагонів метро. Про це повідомила пресслужба КМДА після зустрічі мера Києва Віталія Кличка з варшавським колегою Рафалом Тшасковським.

За словами мера Варшави, місто виводить з експлуатації потяги, які планує подарувати Києву, де ця модель ще працює. Їх, наприклад, можна буде використовувати як джерело запчастин для ремонту.

«Старі потяги варшавського метро мають абсолютно такі ж параметри, як українські. Ми доставимо їх в Україну разом із запчастинами, щоб київське метро могло нормально працювати. У нас також була зустріч послів ЄС у Варшаві, де ми також говорили про майбутнє. Ми хочемо брати участь у відбудові України. Ми знаємо, як це робити, у нас є експерти, ми знаємо, як використовувати європейські кошти, і ми хочемо поділитися цими знаннями з нашими колегами в Києві» – цитує Тшасковського Warszawa Wyborcza.

У метро Києва експлуатується 821 вагон, з яких 726 виготовлено в російських Митищах або Санкт-Петербурзі. Десятки з них уже модернізували на Крюківському заводі. У рухомому складі метро Варшави є 22 вагони тієї 81-ї серії. Вони не ідентичні київським вагонам, адже ширина колії у варшавському метро дещо вужча. Однак колісна база — фактично єдине, що відрізняє ці потяги. Метрополітени Варшави та Києва мають різну ширину колії – 1435 та 1520 мм відповідно.

Це був перший візит мера Варшави до столиці України після нападу Росії 24 лютого. До цього він відвідував Київ 15 лютого.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button