У Києві з’явилася перша соціальна реклама на тему азартних ігор
Це перша державна соціальна реклама на тему свідомого гемблінгу.
Це перша державна соціальна реклама на тему свідомого гемблінгу.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей запустила першу соціальну рекламу на тему свідомого гемблінгу, яку вже можна побачити у Києві. Про це повідомляє пресслужба організації.
За словами голови КРАІЛ Івана Рудого, рекламу було створено, щоб знизити соціальні ризики, які можуть виникнути через викривлене сприйняття азартних ігор як способу заробітку. Це перша державна соціальна реклама на тему свідомого гемблінгу. Робота у цьому напрямку буде продовжуватись та поширюватись в інших містах України, обіцяє комісія.
У 2021 році в Україні легалізували азартні ігри. Законопроєкт запровадив комплексне регулювання ринку азартних ігор в країні та виключний перелік видів діяльності у сфері азартних ігор, що дозволені в Україні.
Протягом 2022 року до комісії з регулювання азартних ігор та лотерей надійшло 667 заяв про отримання ліцензій у сфері діяльності з організації та проведення азартних ігор. За результатами розгляду заяв, були прийняті рішення про видачу ліцензій – 603.
Читайте також: У київському готелі InterContinental відкрилося перше казино (фото)
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті