Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 207 днів. За цей час ми опублікували 25634 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Мета конкурсу – надати можливість сміливим, амбітним та талановитим дизайнерам заявити про себе на всеукраїнському рівні та створити концепти для майбутньої колекції ’45 Concept’.

Термін конкурсу:   січень-березень 2023
Фінал конкурсу:   7 квітня 2023

Конкурс складається з трьох номінацій – U-TOUCH Living, U-TOUCH Bedroom та U-TOUCH Bathroom. Головним призом у кожній є разова винагорода у 1000 євро. Всі проекти-переможці та лауреати будуть взяті у виробництво компанією GARDI та складуть основу колекції ’45 Concept’, що її презентуватимуть на європейських меблевих виставках на стенді компанії GARDI. 

Перші моделі колекції будуть безкоштовно передані компанією GARDI до центру для ВПО.

Участь у конкурсі є безкоштовною.

Загальна кількість робіт, поданих одним конкурсантом, необмежена, але не можна подавати один й той самий проєкт у різні номінації. 

INSPIRATION – головна ідея конкурсу U-TOUCH. Бо саме ‘inspiration’ є методологією пошуку нових ідей, що народжує майбутнє. І на шляху пошуку дизайнерських ідей для конкурсу важливою є емпатія – вміння встати на бік кінцевого споживача, прийняти його очікування, відчути, чого саме він прагне, про що мріє.

Хто є клієнтом компанії GARDI? Це – «людина світу», яка любить подорожувати і часто-густо користується сервісами Airbnb або Booking.com задля того, щоб винайняти житло. Кожен, хто хоча б раз у житті користувався цими сервісами, знає, що, незалежно від інтер’єру, власники житла воліють поставити в кадр «родзинку», що пригорне увагу. Саме на пошук таких «родзинок» спрямований конкурс U-TOUCH!

Ми не обмежуємо фантазію конкурсантів, їх ‘inspiration’ на цьому шляху. Проте, як у будь-якому дизайнерському конкурсі, важливим є дотримання технології виробництва. Умовою участі у конкурсі U-TOUCH є використання у проєктах технологій крайковки фасадів під 45° F-TOUCH та J-TOUCH, що дозволяють відкинути використання додаткової фурнітури та зробити цілісні предмети з одного МДФ-листа.

Не важливо, де саме знаходяться конкурсанти – в Україні чи поза її межами – вони можуть бути дотичними до нового українського дизайну, взявши участь у конкурсі U-TOUCH!

Отримати інформацію про умови участі у конкурсі, кольори та фактури матеріалів, що їх використовиватимуть для проєктів, а також надіслати готові роботи можна на сайті конкурсу

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button