Як кияни переміщаються містом і що думають про безпеку руху (опитування)
Опитування показало, що 2/3 жителів Києва користується громадським транспортом.
Опитування показало, що 2/3 жителів Києва користується громадським транспортом.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Згідно з опитуванням, 2/3 жителів Києва користується громадським транспортом, з них – більше жінок. Дані озвучили 18 січня під час круглого столу «Безпека дорожнього руху в умовах воєнного стану: виклики та перспективи змін у Києві», повідомив Сергій Пасюта.
1/5 опитуваних переміщаються містом на власному транспорті, 1/10 — пішки. Жінки користуються громадським транспортом частіше за чоловіків: 73% опитаних жінок проти 60% чоловіків.
Респондентів також спитали, що робить дорожній рух у Києві небезпечним. На їхню думку, на безпеку впливає дорожнє покриття (47%), низька культура дорожнього руху серед водіїв (39%) і пішоходів (23%), затори (32%), великогабаритний транспорт і фури у місті (19%), погана дорожня розмітка (19%), висока швидкість руху (18%), недостатня освітленість доріг (17%).
Серед способів, як покращити безпеку руху в столиці, назвали: збільшення кількості камер вимірювання швидкості (37%), покращення освітлення перехресть та пішохідних переходів (35%), збільшення кількості підземних переходів замість наземних (33%), зменшення швидкості руху транспорту (22,5%), встановлення лежачих поліцейських (22,5%), штрафування пішоходів (20%).
Тих, хто їздить власним транспортом, також запитали, що, на їхню думку, є причиною заторів. Вони вважають, що це хаотичне паркування (57%), велика кількість автомобілів (45%), зношеність інфраструктури (41%), дорожні аварії (30%), ремонтні роботи (29%).
Опитування проведене дослідницьким центром «Імідж-Контроль» з 28 січня по 8 лютого 2022 року. Дослідження проводилося методом face-to-face за випадковою вибіркою, яка включала 1005 мешканців Києва старше 18 років. Вибірка репрезентативна за віком, статтю та поділом міста на райони.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті