Як кияни переміщаються містом і що думають про безпеку руху (опитування)
Опитування показало, що 2/3 жителів Києва користується громадським транспортом.
Опитування показало, що 2/3 жителів Києва користується громадським транспортом.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Згідно з опитуванням, 2/3 жителів Києва користується громадським транспортом, з них – більше жінок. Дані озвучили 18 січня під час круглого столу «Безпека дорожнього руху в умовах воєнного стану: виклики та перспективи змін у Києві», повідомив Сергій Пасюта.
1/5 опитуваних переміщаються містом на власному транспорті, 1/10 — пішки. Жінки користуються громадським транспортом частіше за чоловіків: 73% опитаних жінок проти 60% чоловіків.
Респондентів також спитали, що робить дорожній рух у Києві небезпечним. На їхню думку, на безпеку впливає дорожнє покриття (47%), низька культура дорожнього руху серед водіїв (39%) і пішоходів (23%), затори (32%), великогабаритний транспорт і фури у місті (19%), погана дорожня розмітка (19%), висока швидкість руху (18%), недостатня освітленість доріг (17%).
Серед способів, як покращити безпеку руху в столиці, назвали: збільшення кількості камер вимірювання швидкості (37%), покращення освітлення перехресть та пішохідних переходів (35%), збільшення кількості підземних переходів замість наземних (33%), зменшення швидкості руху транспорту (22,5%), встановлення лежачих поліцейських (22,5%), штрафування пішоходів (20%).
Тих, хто їздить власним транспортом, також запитали, що, на їхню думку, є причиною заторів. Вони вважають, що це хаотичне паркування (57%), велика кількість автомобілів (45%), зношеність інфраструктури (41%), дорожні аварії (30%), ремонтні роботи (29%).
Опитування проведене дослідницьким центром «Імідж-Контроль» з 28 січня по 8 лютого 2022 року. Дослідження проводилося методом face-to-face за випадковою вибіркою, яка включала 1005 мешканців Києва старше 18 років. Вибірка репрезентативна за віком, статтю та поділом міста на райони.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті