У «Києві Цифровому» додали можливість створювати звернення до 1551
Користувачі, які мають акаунт у застосунку 1551, зможуть одразу створити звернення.
Користувачі, які мають акаунт у застосунку 1551, зможуть одразу створити звернення.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У застосунку «Київ Цифровий» додали інтеграцію з контактним центром Києва 1551. Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва Петро Оленич.
Створити звернення в застосунку можна в розділі «Допомога», натиснувши на фото профілю. Користувачі, які мають акаунт у застосунку 1551, зможуть одразу створити звернення. Не зареєстровані у 1551 користувачі автоматично перейдуть на екран завантаження застосунку.
В оновлену версію «Київ Цифровий» додали й інші вдосконалення за відгуками користувачів. Зокрема, з’явилися налаштування швидкого доступу до сервісів. У налаштуваннях у профілі користувачі можуть вибрати, які сервіси відображатимуться на головному екрані застосунку.
«Київ Цифровий» — застосунок, що об’єднав головні міські сервіси. Оновлену версію можна завантажити в App Store або Google Play.
1551 — застосунок Контактного центру Києва, що входить до єдиної системи опрацювання звернень до органів влади. Фахівці центру приймають звернення громадян, що стосуються життєдіяльності міста та належить до компетенції КМДА.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті