Мережа ресторанів «Черноморка» пояснила, чому досі не змінила назву
Запевняють, що неодноразово подавали заявку на реєстрацію нової торговельної марки.
Запевняють, що неодноразово подавали заявку на реєстрацію нової торговельної марки.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 310 днів. За цей час ми опублікували 26397 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Мережа рибних ресторанів «Черноморка» намагається змінити назву бренду на «Чорноморка» й неодноразово подавала заявку на реєстрацію нової торговельної марки, але процес досі триває через особливості законодавства, стверджують у компанії.
«Під кожною публікацією на сторінці “Черноморка” (навіть під постом про бронь карасів) щонайменше п’ять питань про злощасну літеру “Е” в назві бренду, і ми їх розуміємо», — зауважує команда мережі.
«Чорноморка» — назва населених пунктів в Одеській та Миколаївських областях, а це має географічне значення, що робить майже неможливою реєстрацію даного бренду, пояснюють у компанії.
Утім, запевняють, що зрештою зможуть зареєструвати ТМ «Чорноморка».
Зараз в окремих ресторанах використовують українізовану назву «Чорноморка» на уніформі офіціантів, в меню та на афішах.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті