Мережа ресторанів «Черноморка» пояснила, чому досі не змінила назву
Запевняють, що неодноразово подавали заявку на реєстрацію нової торговельної марки.
Запевняють, що неодноразово подавали заявку на реєстрацію нової торговельної марки.
Мережа рибних ресторанів «Черноморка» намагається змінити назву бренду на «Чорноморка» й неодноразово подавала заявку на реєстрацію нової торговельної марки, але процес досі триває через особливості законодавства, стверджують у компанії.
«Під кожною публікацією на сторінці “Черноморка” (навіть під постом про бронь карасів) щонайменше п’ять питань про злощасну літеру “Е” в назві бренду, і ми їх розуміємо», — зауважує команда мережі.
«Чорноморка» — назва населених пунктів в Одеській та Миколаївських областях, а це має географічне значення, що робить майже неможливою реєстрацію даного бренду, пояснюють у компанії.
Утім, запевняють, що зрештою зможуть зареєструвати ТМ «Чорноморка».
Зараз в окремих ресторанах використовують українізовану назву «Чорноморка» на уніформі офіціантів, в меню та на афішах.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті