Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Візуалізація: CST

Швейцарська компанія Cargo Sous Terrain розпочинає пробне буріння і геофізичні вимірювання надр уздовж першої ділянки проєкту зі створення підземного автоматичного вантажного метро між Харкінгеном і Цюріхом. Про це повідомляє Rail Freight.

Випробування будуть проводитися у різних місцях уздовж маршруту. Компанія планує отримати більше інформації про геологію районів та використання викопаного матеріалу. Такі випробування є необхідною вимогою для переходу до попереднього проєкту та отримання схвалення від федеральних та місцевих органів. Перше пробне буріння глибиною до 100 метрів розпочнеться наприкінці січня, що дозволить компанії оцінити точний склад надр і де знаходяться поклади води.

Система CST призначена для цілодобового з’єднання важливих логістичних центрів та мегаполісів країни та доставки вантажів. Спочатку планується 70-кілометровий маршрут швейцарським плато між Херкінген-Нідербіпп і Цюріхом, а потім розширити мережу від Женеви до Санкт-Галлена і Базеля до Люцерна з додатковим відгалуженням від Берна до Туна.

Система тунелів має скоротити наземний рух вантажних автомобілів на 40%. До 2045 року по всій країні хочуть побудувати 500-кілометрову мережу. Вона коштує 32 млрд євро, що вдвічі перевищує вартість альпійських тунелів разом узятих. Будівництво системи фінансуватиметься приватними компаніями.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button