Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Florian Wehde

У Нью-Йорку на 50 автомобілях міського парку тестують технологію інтелектуального контролю швидкості. Про це пише Cities Today. За попередніми результатами, це призвело до зниження різкого гальмування та майже постійного дотримання режиму швидкості.

Пілотний проєкт запустили в серпні минулого року. За цей час автомобілі за допомогою технології інтелектуального контролю, яка пристосовує швидкість до місцевих обмежень, 99% часу рухалися в межах обмеження швидкості. Також це призвело до зниження на 36% випадків різкого гальмування.

Кожен транспортний засіб був оснащений кнопкою, яка могла вимкнути технологію обмеження швидкості на 15 секунд. Її використали приблизно 600 разів протягом експерименту.

У Нью-Йорку також різко скоротилося перевищення швидкості після того, як у серпні минулого року 2200 камер контролю почали працювати цілодобово та без вихідних. Кількість порушень зменшилася на 25 відсотків. До цього камери працювали лише з 6:00 до 22:00 у робочі дні, незважаючи на статистичні дані, які показували, що більше половини смертельних випадків на дорогах відбувається вночі або рано вранці.

У 2022 році кількість смертних випадків на дорогах Нью-Йорка знизилася після трьох років поспіль. Минулого року було зареєстровано 255 загиблих у ДТП, що на 6,6 відсотка менше порівняно з 273 у 2021 році. У 2013 році, за рік до впровадження Vision Zero, у Нью-Йорку у ДТП загинули 299 людей. Ця кількість неухильно знижувалася в наступні роки, досягнувши мінімуму в 206 у 2018 році.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button