Пасажири летіли з Дубая в Дубай понад 13 годин. Як так сталося?
Річ у тому, що пілоти не люблять приземлятися на запасних аеродромах.
Річ у тому, що пілоти не люблять приземлятися на запасних аеродромах.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
27 січня авіакомпанія Emirates виконала незвичний рейс із Дубая в Дубай тривалістю 13,5 години, повідомляє avianews.com.
Рейс EK448 мав доставити п’ять сотень пасажирів з Дубая в Окленд у Новій Зеландії. Але через повінь новозеландський аеропорт затопило. Літак Airbus A380 розвернувся над Індійським океаном та повернувся в Дубай.
Екіпаж міг продовжити переліт та сісти в Австралії, перечекати негоду та продовжити рейс. Але пілоти вирішили розвернути літак та повернутися додому.
Річ у тому, що пілоти не люблять приземлятися на запасних аеродромах. Через негоду аеропорт в Окленді міг бути закритий на декілька днів. Тож якби літак полетів в Австралію чи іншу країну, то міг би там застрягти надовго. Персоналу довелося б шукати готелі для розміщення п’яти сотень пасажирів. А знайти готелі у базовому аеропорту простіше.
Крім того, робочий час екіпажів регламентується, і це могло би ще збільшити час перебування на запасному аеродромі. Навіть якби аеропорт Окленда відкрили, літак би не вилетів, доки пілоти та бортпровідники не відпочинуть.
Усе це порушило би подальший розклад авіакомпанії. Він передбачає, що літак після повернення з одного міста вирушає в інше.
Читайте також: Авіакомпанія здійснить найдовший у світі переліт, щоб оминути Росію
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті