За рік відвідуваність торговельних центрів Києва знизилася на третину
Найстійкішими виявилися ті ТЦ, що торгують товарами першої необхідності та пропонують повсякденні послуги.
Найстійкішими виявилися ті ТЦ, що торгують товарами першої необхідності та пропонують повсякденні послуги.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 33 днів. За цей час ми опублікували 26965 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Відвідуваність у торговельних центрах Києва знизилася з 506 осіб на тисячу квадратних метрів на початку 2022 року до 362 осіб на початку 2023 року, повідомили агентству Інтерфакс-Україна у пресслужбі Української торгової гільдії.
Найбільше падіння, очікувано, спостерігалося на початку війни: відвідуваність ТЦ впала до історичного мінімуму, 291 особа.
«Витиснення ворожих військ із території Київщини повернуло населення до столиці, привело до відкриття торговельної нерухомості, а відвідуваність поступово почала відновлюватися», — зазначила директорка Гільдії Євгенія Локтіонова.
При цьому торговельні центри окружного формату, де діє менша кількість міжнародних великоформатних магазинів, демонструють більшу стійкість у відвідуваності, ніж регіональні.
Найменш схильними до коливань у відвідуваності є районні центри — ті, що торгують товарами першої необхідності та пропонують повсякденні послуги.
На думку Локтіонової, післявоєнне просідання відвідуваності буде особливо помітним в об’єктах, які є «морально застарілими», втрачають популярність і незручно розташовані.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті