За рік відвідуваність торговельних центрів Києва знизилася на третину
Найстійкішими виявилися ті ТЦ, що торгують товарами першої необхідності та пропонують повсякденні послуги.
Найстійкішими виявилися ті ТЦ, що торгують товарами першої необхідності та пропонують повсякденні послуги.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Відвідуваність у торговельних центрах Києва знизилася з 506 осіб на тисячу квадратних метрів на початку 2022 року до 362 осіб на початку 2023 року, повідомили агентству Інтерфакс-Україна у пресслужбі Української торгової гільдії.
Найбільше падіння, очікувано, спостерігалося на початку війни: відвідуваність ТЦ впала до історичного мінімуму, 291 особа.
«Витиснення ворожих військ із території Київщини повернуло населення до столиці, привело до відкриття торговельної нерухомості, а відвідуваність поступово почала відновлюватися», — зазначила директорка Гільдії Євгенія Локтіонова.
При цьому торговельні центри окружного формату, де діє менша кількість міжнародних великоформатних магазинів, демонструють більшу стійкість у відвідуваності, ніж регіональні.
Найменш схильними до коливань у відвідуваності є районні центри — ті, що торгують товарами першої необхідності та пропонують повсякденні послуги.
На думку Локтіонової, післявоєнне просідання відвідуваності буде особливо помітним в об’єктах, які є «морально застарілими», втрачають популярність і незручно розташовані.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті