Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Зруйнований у березні російською ракетою ТРЦ Retroville. Фото: Maksym Pozniak-Haraburda / Unsplash

Відвідуваність у торговельних центрах Києва знизилася з 506 осіб на тисячу квадратних метрів на початку 2022 року до 362 осіб на початку 2023 року, повідомили агентству Інтерфакс-Україна у пресслужбі Української торгової гільдії. 

Найбільше падіння, очікувано, спостерігалося на початку війни: відвідуваність ТЦ впала до історичного мінімуму, 291 особа.

«Витиснення ворожих військ із території Київщини повернуло населення до столиці, привело до відкриття торговельної нерухомості, а відвідуваність поступово почала відновлюватися», — зазначила директорка Гільдії Євгенія Локтіонова.

При цьому торговельні центри окружного формату, де діє менша кількість міжнародних великоформатних магазинів, демонструють більшу стійкість у відвідуваності, ніж регіональні.

  • ТЦ поділяються на районні (neighborhood), окружні (community), регіональні (regional) торгові центри, а також мікрорайоні (convenience) та суперрегіональні (super regional). Тут є пояснення щодо класифікації.

Найменш схильними до коливань у відвідуваності є районні центри — ті, що торгують товарами першої необхідності та пропонують повсякденні послуги.

На думку Локтіонової, післявоєнне просідання відвідуваності буде особливо помітним в об’єктах, які є «морально застарілими», втрачають популярність і незручно розташовані.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button