Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 33 днів. За цей час ми опублікували 26965 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Зруйнований у березні російською ракетою ТРЦ Retroville. Фото: Maksym Pozniak-Haraburda / Unsplash

Відвідуваність у торговельних центрах Києва знизилася з 506 осіб на тисячу квадратних метрів на початку 2022 року до 362 осіб на початку 2023 року, повідомили агентству Інтерфакс-Україна у пресслужбі Української торгової гільдії. 

Найбільше падіння, очікувано, спостерігалося на початку війни: відвідуваність ТЦ впала до історичного мінімуму, 291 особа.

«Витиснення ворожих військ із території Київщини повернуло населення до столиці, привело до відкриття торговельної нерухомості, а відвідуваність поступово почала відновлюватися», — зазначила директорка Гільдії Євгенія Локтіонова.

При цьому торговельні центри окружного формату, де діє менша кількість міжнародних великоформатних магазинів, демонструють більшу стійкість у відвідуваності, ніж регіональні.

  • ТЦ поділяються на районні (neighborhood), окружні (community), регіональні (regional) торгові центри, а також мікрорайоні (convenience) та суперрегіональні (super regional). Тут є пояснення щодо класифікації.

Найменш схильними до коливань у відвідуваності є районні центри — ті, що торгують товарами першої необхідності та пропонують повсякденні послуги.

На думку Локтіонової, післявоєнне просідання відвідуваності буде особливо помітним в об’єктах, які є «морально застарілими», втрачають популярність і незручно розташовані.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button