Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 21 днів. За цей час ми опублікували 26873 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Guess Line Architects

У Львові почали реалізацію проєкту будівництва загальноосвітньої школи та дитячого садка на території житлового району Під Голоском. Проєкт архітекторів Guess Line Architects став переможцем Всеукраїнського відкритого архітектурного конкурсу, повідомив заступник мера Львова з містобудування Любомир Зубач.

Зараз архітектори працюють над розробкою проєктно-кошторисної документації. На це з місцевого бюджету виділили 7 млн гривень. Будувати освітні заклади будуть за кошти приватних інвесторів. За словами Зубача, компанії «Резидент Девелопмент» та «Голоско парк» готові профінансувати будівництво.

«Містобудівні умови на школу і садок видали минулого тижня, проєкт у роботі, інвесторів, які фінансуватимуть будівельні роботи, узаконили й зобов’язали рішенням сьогоднішнього виконкому», – повідомив заступник мера.

Школа на 450 учнів і садок на 70 місць будуть у комунальній власності. Проєктом передбачено спортивну зону з різними майданчиками, басейн та укриття. Ділянка, на якій збудують освітній комплекс, межує із парком. Тож спортивними майданчиками у позаурочний час зможуть користуватись усі мешканці району, повідомив Зубач. Рекреаційна площа перед школою стане комфортним громадським простором.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button