Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Tobias Reich / Unsplash

За шість місяців, як у столиці діє заборона на рух комунального транспорту під час повітряних тривог, автобуси, трамваї та тролейбуси простоювали майже 200 годин, порахували в ініціативі Пасажири Києва.

Водночас за ці пів року під час повітряних тривог продовжували курсувати маршрутки, регіональні автобуси та таксі.

Крім того, у Києві не зупинялася кільцева електричка, що після початку війни перейшла від Київпастрансу до Укрзалізниці. Під час обстрілів перевізник наголошує на безперервності роботи електрички.

Міський голова аргументує необхідність зупинки комунального транспорту небажанням відповідати за життя пасажирів. Між тим, коли автобуси зупиняються, люди просто пересідають на маршрутки.

Читайте також: Біля зупинок транспорту в Києві планують облаштовувати укриття. Що не так з цим рішенням?

Автобуси стоять біля зупинки, перечікуючи повітряну тривогу. Фото: Пасажири Києва

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button