Київрада розглядатиме ДПТ, який передбачає забудову Воскресенки
Загалом пропонують збудувати 3,3 тисячі квартир для понад шести тисяч жителів.
Загалом пропонують збудувати 3,3 тисячі квартир для понад шести тисяч жителів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24965 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Проєкт детального плану території реконструкції частини промзони на Воскресенці, розроблений на замовлення Департаменту містобудування КМДА, передбачає появу нового багатоповерхового житла на лівому березі, повідомляє КиївВлада.
Другого лютого комісія з питань містобудування зібралася на розгляд ДПТ, однак засідання перенесли, бо депутати не встигли ознайомитися з матеріалами.
Йдеться про територію площею 116 гектарів між Броварським проспектом, проспектом Визволителів, бульваром Перова, проспектом Алішера Навої, вулицями Райдужна та Челябінська (Пантелеймона Куліша). Розробники з компанії «Київ Проект Груп» пропонують «олюднити» промзону, створивши новий житловий мікрорайон.
Так, вісім житлових будинків планують звести на понад 12 гектарах території металобази «Київметал».
Проєкт також передбачає будівництво багатофункціонального комплексу на перетині проспектів Броварського та Визволителів. Видання зауважує, що йдеться про 25-поверховий ЖК Freedom, який спершу зводив Укрбуд, потім — Київміськбуд.
Загалом пропонують збудувати 3,3 тисячі квартир для понад шести тисяч жителів. Ще запланували будівництво двох готелів, школи на 720 місць, двох вбудованих дитсадків загалом на 200 дітей, багатоповерхових паркінгів на більш як три тисячі автівок.
У ДТП також згадується перспектива будівництва «меридіональної магістралі Троєщина-Осокорки», яка сполучить всі райони лівобережної частини Києва. Це проєкт, розрахований щонайменше на 20 років.
Громадськість обговорювала цей ДТП наприкінці 2021 року, коли проводилися відкриті слухання. Тоді лунало багато критики. Так, архітектор Сергій Дюжев наголошував, що проєкт посилається на нечинний Генплан.
Активіст Олег Симороз вважав, що ДТП легалізує ЖК Freedom, який будувався на ділянці, призначеній для торгово-офісного центру, а не житла. Він також переконаний, що розробники не врахували навантаження на траспортну інфраструктуру, що його спричинить поява нового мікрорайону. Вже зараз на Броварському проспекті й біля метро «Лівобережна» — великі затори.
Про це казали навіть у Дніпровській райадміністрації: існуюча транспортна мережа й так не витримує навантаження.
Нардеп від «Слуги народу» Богдан Яременко заявляє, що кілька тисяч додаткових автомобілей і кільканадцять тисяч нових мешканців створять суттєве додаткове навантаження на й без того перевантажені мости й загалом транспортну систему. Він схарактеризував проєкт як «чергову забудовницьку свиню».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті