Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Карпати. Фото: Дмитро Мацюк

Туроператор Join UP! повідомив, що найпопулярнішими напрямками залишаються Туреччина та Єгипет, найзатребуванішою точкою вильоту для туристів став Кишинів, а середній чек подорожей за рік зріс майже на чверть. Про це йдеться у підсумках компанії за минулий рік.

Протягом воєнного 2022 року туроператор Join UP! з’явився в Естонії, Латвії, Литві, Казахстані, Польщі та Румунії. У грудні минулого року, коли продажі в Польщі та Румунії ще не були відкриті, на зовнішніх ринках було заброньовано 60% від усіх турів, у той час, як в Україні – 40%.

При цьому традиційно найбільш популярними напрямками залишаються Туреччина та Єгипет. Серед інших лідерів – Чорногорія, Греція, ОАЕ та Албанія. У зимовий сезон підвищується попит на екзотичну категорію – ОАЕ, Танзанія, Таїланд та Домінікана.

В Україні минулого року стрімко зріс попит на подорожі країною. У жовтні був встановлений рекорд: туристи забронювали вдвічі більше турів країною, аніж 2021 року. Серед передумов цього тренду як обмежувальні фактори щодо виїзду чоловіків, так і усвідомлене зростання запиту на дослідження історії та культури своєї країни.

З середини червня стали доступні трансфери до Кишинева, а пізніше з Жешува з вильотом на популярні літні напрямки. Наразі столиця Молдови залишається найзатребуванішою точкою вильоту для туристів, що подорожують із туроператором.

Інший затребуваний напрям цього року – подорожі на автобусі. Влітку найбільш затребуваними були автобусні тури до Анталії, Чорногорії, Болгарії та Греції. Додатковою перевагою стало те, що виїзди організовували з багатьох міст України.

Війна істотно вплинула на портрет українських мандрівників у 2022-му. Кількість жінок, які подорожували протягом року, у п’ять разів більша за кількість чоловіків. При цьому тури тепер частіше замовляють для однієї особи. 77% усіх подорожей – виключно дорослі.

Через ускладнену логістику та здорожчання туристичних послуг у курортних країнах зріс і середній чек подорожей. Різниця між 2021-м та 2022-м роками склала 23%.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button