Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото з відкритих джерел

Європейський парламент схвалив нові цілі зі скорочення викидів діоксиду вуглецю для нових легкових, що є частиною пакету Fit for 55. Про це йдеться на сайті Європарламенту. На черзі – схвалення від Ради ЄС.

За проголосували 340 депутатів Європарламенту, проти – 279, 21 – утримався. Парламентарі досягнули угоди з Радою ЄС про перегляд стандартів викидів CO2 для нових легкових автомобілів і мікроавтобусів відповідно до зростаючих кліматичних амбіцій ЄС.

Нове законодавство встановлює шлях до нульових викидів CO2 для нових легкових і легких комерційних автомобілів до 2035 року. Проміжні цілі скорочення викидів до 2030 року встановлені на рівні 55% для легкових автомобілів і 50% для фургонів.

До 2025 року Комісія представить методологію оцінки та звітності щодо викидів CO2 протягом повного життєвого циклу легкових автомобілів та мікроавтобусів, що продаються на ринку ЄС. До грудня 2026 року Комісія проведе моніторинг розриву між граничними значеннями викидів і реальними даними про споживання палива та енергії, повідомить про методологію коригування питомих викидів CO2 виробниками та запропонує відповідні подальші заходи.

Виробники, відповідальні за невеликі обсяги виробництва за календарний рік (від 1 000 до 10 000 нових легкових автомобілів або від 1 000 до 22 000 нових мікроавтобусів), можуть отримати відстрочку до кінця 2035 року.

ЄС є найбільшим у світі торговельним блоком для ключових автовиробників, таких як Volkswagen і Mercedes-Benz Group.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button