Європарламент проголосував за заборону авто з ДВЗ до 2035 року
Європейський парламент схвалив нові стандарти щодо викидів транспортних засобів.
Європейський парламент схвалив нові стандарти щодо викидів транспортних засобів.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 26 днів. За цей час ми опублікували 26903 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Європейський парламент схвалив нові цілі зі скорочення викидів діоксиду вуглецю для нових легкових, що є частиною пакету Fit for 55. Про це йдеться на сайті Європарламенту. На черзі – схвалення від Ради ЄС.
За проголосували 340 депутатів Європарламенту, проти – 279, 21 – утримався. Парламентарі досягнули угоди з Радою ЄС про перегляд стандартів викидів CO2 для нових легкових автомобілів і мікроавтобусів відповідно до зростаючих кліматичних амбіцій ЄС.
Нове законодавство встановлює шлях до нульових викидів CO2 для нових легкових і легких комерційних автомобілів до 2035 року. Проміжні цілі скорочення викидів до 2030 року встановлені на рівні 55% для легкових автомобілів і 50% для фургонів.
До 2025 року Комісія представить методологію оцінки та звітності щодо викидів CO2 протягом повного життєвого циклу легкових автомобілів та мікроавтобусів, що продаються на ринку ЄС. До грудня 2026 року Комісія проведе моніторинг розриву між граничними значеннями викидів і реальними даними про споживання палива та енергії, повідомить про методологію коригування питомих викидів CO2 виробниками та запропонує відповідні подальші заходи.
Виробники, відповідальні за невеликі обсяги виробництва за календарний рік (від 1 000 до 10 000 нових легкових автомобілів або від 1 000 до 22 000 нових мікроавтобусів), можуть отримати відстрочку до кінця 2035 року.
ЄС є найбільшим у світі торговельним блоком для ключових автовиробників, таких як Volkswagen і Mercedes-Benz Group.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті