Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 23576 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Ілюстративне фото: Patrick Robert Doyle

Компанія Glovo та Київрада підписали меморандум про співпрацю щодо відновлення та розвитку міста та його інфраструктури, підтримки соціально незахищених верств населення. Наймасштабнішим проєктом в межах програми сталого розвитку для міст Glovo Acts стане створення пересадного вузла для велотранспорту.

На побудову перехоплювального Glovo виділяє п’ять мільйонів гривень. Пересадний вузол передбачає, що у киян буде можливість залишати на цілий день свої велосипеди на охоронному паркінгу біля метро по дорозі на роботу, а повертаючись ввечері, забирати їх.

Велопарковку планують побудувати на перетині проспекту Оболонського з проспектом Степана Бандери поблизу станції «Почайна». Це місце обрали через наявність велосмуг та можливості безпечно дістатись його велосипедом згідно з правилами дорожнього руху. Рішення приймали спільно з Департаментом транспортної інфраструктури КМДА та ГО «Асоціація велосипедистів Києва» – U-Cycle.

Влітку 2022 року Glovo підписав меморандуми з міськими адміністраціями Львова, Стрия та Чернігова. Найбільші інвестиції серед цих міст були залучені саме до Чернігова, який серйозно постраждав внаслідок бойових дій.

Також компанія розпочала пілотний проєкт соціальних доставок у Дарницькому районі міста у співпраці з центром соціального захисту. Третій напрям – це підтримка бізнесів, що постраждали від війни, внутрішньо переміщених та тих, що засновані військовими. Для них Glovo дає 0,1% комісії на пів року.

Читайте також: Що таке перехоплювальний паркінг та як він може допомогти розвантажити Київ від автівок

Перехоплювальний велопаркінг — стоянка, сполучена з громадським транспортом, що дозволяє містянам залишити свій транспорт та вирушати в центр міста, пересівши в автобус, маршрутне таксі, трамвай, метро на решту подорожі. Велосипед зберігається на стоянці протягом дня і забирається власником на зворотньому шляху.

Ще в 2014 році планувалося, що на Оболоні з’явиться перехоплюючий велопаркінг.

2019 року КМДА розпорядилася облаштувати п’ять перехоплювальних велосипедних пунктів у грудні 2018 року. Її створюватиме приватний інвестор, який переміг в інвестиційному конкурсі. Один з таких паркінгів побудували біля станції метро «Позняки».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button