У Греції зіштовхнулися поїзди: понад 30 загиблих внаслідок найбільшої у країні залізничної катастрофи
Інтерсіті, що прямував з Афін до Салонік, опинився на одній колії з вантажним поїздом.
Інтерсіті, що прямував з Афін до Салонік, опинився на одній колії з вантажним поїздом.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У ніч проти першого березня у Греції зіштовхнулися два поїзди. Внаслідок найбільшої у країні залізничної катстрофи загинули щонайменше 32 людини, 85 постраждали, з них 25 у тяжкому стані, повідомляє Reuters та EPT.
Інтерсіті, що прямував з Афін до Салонік, опинився на одній колії з вантажним поїздом і, виїхавши з тунелю, врізався у нього на високій швидкості. Катастрофа сталася у долині Тембі, неподалік від міста Лариса.
Найсильніше постраждали чотири перші пасажирські вагони. При цьому перші два охопив вогонь. Рятувальники констатують, що ці два вагони фактично повністю знищені.
«Нас перекидало у вагоні, доки ми не впали на бік… Далі була паніка, дроти і вогонь повсюди, вогонь виник моментально, нас обпікло, поки кидало, палало і зліва, і справа», — розповідає 28-річний Стергіос Міненіс, якому вдалося вибратися з понівеченого вагону.
«Це було схоже на землетрус», — згадує момент зіткнення інший пасажир, Ангелос Ціамурас. Загалом у поїзді їхало 346 пасажирів.
У 1972 році неподалік від Лариси також зіштовхнулися два поїзди, тоді загинуло 19 людей.
На багатьох ділянках грецької залізниці поїздам доводиться прямувати однією колією, тож багато чого залежить від сигнальної системи.
Від минулого року всіма залізничними перевезеннями у Греції займається приватна команія Hellenic Train. Її створили замість національного оператора TrainOSE, продавши його італійцям.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті