Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23533 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: TransportnikZt

У Житомирі сьогодні, першого березня, після тримісячної перерви знову вийшли на маршрут трамваї. Про це повідомила міська рада.

Заступник мера Олександр Шевчук розповів «Суспільному», що трамваї працюватимуть з шостої години ранку до пів на дев’яту вечора. Раніше на маршруті у робочі дні їздило до 12 трамваїв, але сьогодні на лінію вийшло вдвічі менше. Інтервал між ними до 15 хвилин.

Рух трамваю у Житомирі призупинили наприкінці листопада 2022 року, після російських обстрілів енергетичних об`єктів.

Раніше на тлі чуток про демонтаж трамвайної лінії житомиряни створили петицію з вимогою зберегти її. За тиждень вона набрала необхідну кількість голосів.

Рішення відновити роботу трамваю Житомирська міська рада ухвалила, коли на Житомирщині відновили енергетичні потужності.

Транспортний експерт Олег Васильєв пише, що житомирське трамвайно-тролейбусне управління протягом січня-лютого збільшило випуск тролейбусів, але трамваї залишалися у депо. Попри те, що у Житомирі на той час не було дефіциту електроенергії, міська влада не хотіла давати розпорядження про запуск трамвайної лінії. На його думку, однією з ознак ліквідації трамвайної лінії стала поява автобусів, що виїхали на заміну 6 грудня 2023 року.

«На жаль, чиновники не розглядають трамвай, як вагому складову транспортної системи міста. Через це, з бюджету не виділяються кошти на капітальний ремонт колій та рухомого складу. Також міська влада ігнорує можливість одержати від країн Євросоюзу трамвайні вагони у якості гуманітарної допомоги. Попри те, що після закриття Льонокомбінату пасажиропотоки по місту змінилися, все одно, трамвайна лінія зберігає логістичний потенціал», – зазначив експерт.

Фото: Суспільне

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button