Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 286 днів. За цей час ми опублікували 23545 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Konstantin Planinski

«Укрзалізниця» планує до кінця цього року побудувати першу євроколію зі Львова до кордону у Раві-Руській, повідомляє польська газета Rzeczpospolita. Нові лінії не замінять старі, їх будуватимуть поруч із наявними.

Через різницю в ширині колії між Україною та країнами Євросоюзу, а також через блокаду портів, черги вантажівок із товарами на експорт на кордоні з Польщею та Румунією сягають 20 кілометрів. Аби збільшити кількість перевезень залізницею, Україна почала будувати першу ділянку євроколії з Рави-Руської та Гребенного. Це дозволить з’єднати Україну прямою залізничною гілкою з Варшавою.

Видання зазначає, що з точки зору вантажних перевезень для інших країн важливішими проєктами є будівництво гілки від Медики до Львова та від Дорогуська через Ягодин до Ковеля. Таким чином стандартна євроколія вийде на кілька десятків кілометрів вглиб України та з’єднає європейську залізничну систему з важливими залізничними вузлами та пунктами перевалки вантажів. В «Укрзалізниці» додали, що завершують переговори з міжнародними фінансовими організаціями щодо коштів для цих інвестицій.

У планах також будівництво лінії для швидкісних поїздів із Кракова через Медику та Львів до Івано-Франківська. Потенційно цей маршрут можна продовжити територіями Румунії та Молдови до Одеського порту. До травня 2023 року «Укрзалізниця» планує підготувати техніко-економічне обґрунтування цього проєкту.

Наразі «Укрзалізниця» вже уклала договір із польським центральним комунікаційним портом на розробку техніко-економічного обґрунтування швидкісної залізниці Варшава – Львів. Також у планах будівництво швидкісної лінії Варшава – Київ.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button