Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 57 днів. За цей час ми опублікували 24485 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Lachlan Gowen

Заходи щодо переходу на електромобілі зміщують акцент з розвитку громадського транспорту, який міг би стати екологічною альтернативою приватним автомобілям. Про це пише Bloomberg.

У США планують, що до 2030 року 50% автомобілів будуть електричними. Покупці електрокарів зможуть отримувати податкові кредити у розмірі 7500 доларів на купівлю такого авто.

Кліматичні активісти схвалюють зобов’язання Байдена, але вважають, що неможливо досягти кліматичних цілей без інвестицій у громадський транспорт.

За даними Міжнародного транспортного форуму, автобуси та потяги виділяють менше парникових газів, ніж приватні автомобілі, незалежно від того, працюють вони з двигуном внутрішнього згоряння чи акумулятором. Ще одне дослідження показало, що пасажири в США, які користувалися громадським транспортом у 2018 році, заощадили до 63 млн метричних тонн вуглекислого газу, що еквівалентно роботі 16 вугільних електростанцій.

Транспортні експерти вважають, що розвиток громадського транспорту слід визнати головною стратегією для зменшення викидів парникових газів, а не відмову від паливних авто.

По статистиці у США менша кількість людей користується громадським транспортом, ніж у країнах Європи. До пандемії лише 5% пасажирів США користувалися громадським транспортом, а у 2021 році цей показник впав до 2,5%. У Великобританії, навпаки, у 2020 році майже 16% пасажирів покладалися на залізниця або автобус.

Читайте також: США перетнули межу масового впровадження електромобілів. Що це означає?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button