Заснована українцем компанія випробувала пасажирський водневий літак. Він пролетів 15 хвилин
Модель здатна перевозити 40-60 пасажирів.
Модель здатна перевозити 40-60 пасажирів.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Американська компанія Universal Hydrogen, заснована українцем, провела 15-хвилинний тестовий політ пасажирського водневого літака, повідомляє Engadget. Випробування відбулося другого березня на Мозес-Лейк, штат Вашингтон.
Модифікована модель Dash-8 може стати першим у Північній Америці пасажирським літаком із нульовим викидом. Вона здатна перевозити 40-60 пасажирів.
Водневий паливний елемент та електромотор встановили на лівому боці літака, в той час, як праворуч був стандартний турбогвинтовий двигун для підстраховки. Літак містив 30 кілограмів рідкого водню.
Турбогвинтовий двигун використовували переважно для зльоту, а сам політ проходив на енергії водню. Літак піднявся на висоту один кілометр.
Пілоти зауважили, що шум і вібрації відчувалися значно слабше, ніж під час польоту на звичайному літаку. Дисбаланс потужностей, однак, мав ефектом деяке рискання — коливання літака відносно вертикальної осі.
Водень забезпечує приблизно чверть тієї енергії, що звичайне авіаційне пальне, тож у найближчій перспективі йдеться про короткі рейси. Крім того, з воднем складніше працювати, він легко вибухає. Ще одна перепона — брак інфраструктури. Але цей останній момент, здається, не надто хвилює розробників Universal Hydrogen.
«Наша бізнес-модель розв’язує проблему курки та яйця — водневих літаків і водневої інфраструктури. Ми розвиватиме і те, й інше паралельно та за допомогою дуже низьких витрат», — запевняє співзасновник компанії Павло Єременко.
Єременко народився у Львові в родині математика, яка емігрувала до США, коли хлопцю було 13 років. Павло здобув ступінь бакалавра аеронавтики і космотавтики в МТІ, закінчив магістратуру з аеронавтики в Калтеху, а згодом ще тренувався на пілота.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті