Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/UniversalHydrogen

Американська компанія Universal Hydrogen, заснована українцем, провела 15-хвилинний тестовий політ пасажирського водневого літака, повідомляє Engadget. Випробування відбулося другого березня на Мозес-Лейк, штат Вашингтон.

Модифікована модель Dash-8 може стати першим у Північній Америці пасажирським літаком із нульовим викидом. Вона здатна перевозити 40-60 пасажирів.

Водневий паливний елемент та електромотор встановили на лівому боці літака, в той час, як праворуч був стандартний турбогвинтовий двигун для підстраховки. Літак містив 30 кілограмів рідкого водню.

Фото: facebook.com/UniversalHydrogen

Турбогвинтовий двигун використовували переважно для зльоту, а сам політ проходив на енергії водню. Літак піднявся на висоту один кілометр.

Пілоти зауважили, що шум і вібрації відчувалися значно слабше, ніж під час польоту на звичайному літаку. Дисбаланс потужностей, однак, мав ефектом деяке рискання — коливання літака відносно вертикальної осі.

Водень забезпечує приблизно чверть тієї енергії, що звичайне авіаційне пальне, тож у найближчій перспективі йдеться про короткі рейси. Крім того, з воднем складніше працювати, він легко вибухає. Ще одна перепона — брак інфраструктури. Але цей останній момент, здається, не надто хвилює розробників Universal Hydrogen.

«Наша бізнес-модель розв’язує проблему курки та яйця — водневих літаків і водневої інфраструктури. Ми розвиватиме і те, й інше паралельно та за допомогою дуже низьких витрат», — запевняє співзасновник компанії Павло Єременко.

Єременко народився у Львові в родині математика, яка емігрувала до США, коли хлопцю було 13 років. Павло здобув ступінь бакалавра аеронавтики і космотавтики в МТІ, закінчив магістратуру з аеронавтики в Калтеху, а згодом ще тренувався на пілота.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button