Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26315 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/UniversalHydrogen

Американська компанія Universal Hydrogen, заснована українцем, провела 15-хвилинний тестовий політ пасажирського водневого літака, повідомляє Engadget. Випробування відбулося другого березня на Мозес-Лейк, штат Вашингтон.

Модифікована модель Dash-8 може стати першим у Північній Америці пасажирським літаком із нульовим викидом. Вона здатна перевозити 40-60 пасажирів.

Водневий паливний елемент та електромотор встановили на лівому боці літака, в той час, як праворуч був стандартний турбогвинтовий двигун для підстраховки. Літак містив 30 кілограмів рідкого водню.

Фото: facebook.com/UniversalHydrogen

Турбогвинтовий двигун використовували переважно для зльоту, а сам політ проходив на енергії водню. Літак піднявся на висоту один кілометр.

Пілоти зауважили, що шум і вібрації відчувалися значно слабше, ніж під час польоту на звичайному літаку. Дисбаланс потужностей, однак, мав ефектом деяке рискання — коливання літака відносно вертикальної осі.

Водень забезпечує приблизно чверть тієї енергії, що звичайне авіаційне пальне, тож у найближчій перспективі йдеться про короткі рейси. Крім того, з воднем складніше працювати, він легко вибухає. Ще одна перепона — брак інфраструктури. Але цей останній момент, здається, не надто хвилює розробників Universal Hydrogen.

«Наша бізнес-модель розв’язує проблему курки та яйця — водневих літаків і водневої інфраструктури. Ми розвиватиме і те, й інше паралельно та за допомогою дуже низьких витрат», — запевняє співзасновник компанії Павло Єременко.

Єременко народився у Львові в родині математика, яка емігрувала до США, коли хлопцю було 13 років. Павло здобув ступінь бакалавра аеронавтики і космотавтики в МТІ, закінчив магістратуру з аеронавтики в Калтеху, а згодом ще тренувався на пілота.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button