«ЗСУ – Знежирені, Сили, України»: як бренди експлуатують військову тематику
На полицях магазині можна побачити комбучу «Героїчна Буча», насіння редиски «Азовсталь», пиво «Герої не вмирають».
На полицях магазині можна побачити комбучу «Героїчна Буча», насіння редиски «Азовсталь», пиво «Герої не вмирають».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Торгові марки часто експлуатують військову тематику. Наприклад, на полицях магазину можна побачити ковбасу «Смерть москаля», комбучу «Героїчна Буча», сосиски «Патрончики», насіння редиски «Азовсталь», пиво «Герої не вмирають» тощо.
Фітнес тренерка Кate Кalchuk запустила марафон, який називається «ЗСУ – Знежирені, Сили, України». Це викликало обурення в українців, оскільки ця блогерка приєдналась, за їхніми словами, до «хайпу на війні», пише MMR.
На опублікованих фото дівчина одягнена у військову форму. Деякі користувачі соцмереж висловили своє незадоволення і просили видалити публікації. А деякі – вважають, що це був своєрідний спосіб здобути увагу і накрутити собі підписників за рахунок хейту.
На негативні коментарі дівчина відповіла, що перед запуском цього марафону вона поспілкувалась із військовими, і вони підтримали її ініціативу. Нічого негативного у своєму «креативі» вона не бачить, та обіцяє, що частина коштів піде на ЗСУ.
Компанія «Варвар» після критики їхнього пива «Герої не вмирають», заявила, що гроші від продажу йдуть в благодійний фонд. У дописі вони також розповіли про свого колегу, який загинув на війні.
У лютому український бренд AYSINA презентував камуфляжну колекцію одягу та білизни. У соцмережах бренд звинуватили у хайпі на війні зі словами «Не позорте піксель» та «Хайп на крові».
Зараз у магазинах продається «Насіння перемоги» з патріотичними назвами городини. Кабачок «Привид Києва», диня «Чорнобаївка», огірок «Міць ТРО», рукола «Волонтерка», салат листовий «Джонсонюк», чорнобривці «Герої УПА» та редиска «Азовсталь». У компанії після хвилі хейту заявили, що проєкт благодійний. Прибуток від продажів передадуть державному фонду United 24.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті