Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Торгові марки часто експлуатують військову тематику. Наприклад, на полицях магазину можна побачити ковбасу «Смерть москаля», комбучу «Героїчна Буча», сосиски «Патрончики», насіння редиски «Азовсталь», пиво «Герої не вмирають» тощо.

Фітнес тренерка Кate Кalchuk запустила марафон, який називається «ЗСУ – Знежирені, Сили, України». Це викликало обурення в українців, оскільки ця блогерка приєдналась, за їхніми словами, до «хайпу на війні», пише MMR.

На опублікованих фото дівчина одягнена у військову форму. Деякі користувачі соцмереж висловили своє незадоволення і просили видалити публікації. А деякі – вважають, що це був своєрідний спосіб здобути увагу і накрутити собі підписників за рахунок хейту.

На негативні коментарі дівчина відповіла, що перед запуском цього марафону вона поспілкувалась із військовими, і вони підтримали її ініціативу. Нічого негативного у своєму «креативі» вона не бачить, та обіцяє, що частина коштів піде на ЗСУ.

Компанія «Варвар» після критики їхнього пива «Герої не вмирають», заявила, що гроші від продажу йдуть в благодійний фонд. У дописі вони також розповіли про свого колегу, який загинув на війні.

У лютому український бренд AYSINA презентував камуфляжну колекцію одягу та білизни. У соцмережах бренд звинуватили у хайпі на війні зі словами «Не позорте піксель» та «Хайп на крові».

Зараз у магазинах продається «Насіння перемоги» з патріотичними назвами городини. Кабачок «Привид Києва», диня «Чорнобаївка», огірок «Міць ТРО», рукола «Волонтерка», салат листовий «Джонсонюк», чорнобривці «Герої УПА» та редиска «Азовсталь». У компанії після хвилі хейту заявили, що проєкт благодійний. Прибуток від продажів передадуть державному фонду United 24.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button