Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: David von Diemar / Unsplash

Ставлення багатьох людей до компанії Tesla погіршилося після того, як Ілон Маск придбав Twitter, і скандальність його постів зросла, йдеться у матеріалі Vox.

Лише за останній місяць Маск висміяв одного зі своїх звільнених працівників із інвалідністю, а ще вирішив заступитися за учасника штурму Капітолія, відомого як «шаман QAnon» — того, що запам’ятався головним убором із хутром і рогами. Щодо українців, то багатьох він почав розчаровувати ще з осені своїми пропозиціями щодо «мирних угод» із Росією.

Звісно, не всі, хто купує електрокари Tesla, слідкують за твітами Маска й навіть не всі знають, хто він такий. Однак деякі дані показують, що між придбанням Twitter і продажами електромобілів може існувати кореляція.

Наразі Tesla не є лідером на ринку електрокарів у США. За останній рік її обігнали такі конкуренти як Toyota і BMW. Якщо торік 17% потенційних покупців електромобіля заявили, що надали б перевагу Tesla, то зараз цей бренд обрали би як свій перший електрокар лише 9%.

Частка продажів Tesla на американському ринку впала з позаторішніх 78% до 58% у четвертому кварталі 2022-го. Дані YouGov свідчать, що головним чинником для покупців є ціна, а тесли ніколи не були дешевими. Також на рішення впливають міркування безпеки — тут Tesla також мала проблеми останнім часом.

Водночас бачимо, що продажі почали падати з минулої весни, коли Маск заявив, що планує придбати Twitter, а потім кілька місяців відмовлявся це робити, доки зрештою не придбав компанію у листопаді. Тоді в листопаді відбулося відчутне падіння, і загальна позитивна оцінка Tesla стала негативною — тобто більше людей оцінювали її негативно, ніж позитивно.

При цьому ставлення до самого Маска поляризувалося: його стали і любити, і ненавидіти більше.

Стовпчик ліворуч показує, що позитивне ставлення до Ілона Маска зросло за два роки. Наступний стовпчик демонструє зростання і негативного ставлення

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button