Громадський транспорт у Чернівцях уже не зупиняється під час тривог. А як у Києві?
Наразі немає законодавчого акта чи постанови уряду, які обмежували б рух транспорту під час тривоги, вважають у міськраді.
Наразі немає законодавчого акта чи постанови уряду, які обмежували б рух транспорту під час тривоги, вважають у міськраді.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 113 днів. За цей час ми опублікували 24904 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Чернівцях дозволили рух громадського транспорту під час повітряної тривоги, заявив заступник міського голови Ігор Крохмаль виданню molbuk.ua.
«Наразі немає законодавчого акта чи постанови Кабінету міністрів, які обмежували б рух транспорту під час повітряної тривоги. Є розроблений алгоритм дій Державною службою з надзвичайних ситуацій. І є рекомендація дотримуватися алгоритму дій», — пояснює посадовець.
За його словами, тролейбуси не зупинялися під час сирен 20 березня — так вирішили у тролейбусному управлінні міста. Приватні маршрутки можуть вирішувати самостійно.
«Вирішили, що будуть їздити тролейбуси. Якщо буде безпосередньо безпека, тоді оперативно прийматиметься рішення про рух громадського транспорту», — додав він.
Жителі Чернівців підписали петицію з проханням дозволити рух транспорту під час повітряних тривог.
«Кожна вимушена зупинка під час повітряної тривоги збиває графік руху транспорту, він стає все більш ненадійним. Попри повітряну тривогу, найімовірніше, людина повинна дістатися до роботи чи до іншого місця призначення альтернативними методами. Це або приватний транспорт, або таксі, або пішки. Це додаткове навантаження на бюджет кожного чернівчанина, оскільки в середньому поїздка в таксі складає 100 гривень», — йдеться у зверненні.
Невдовзі петицію розглянуть на сесії міськради. Водночас, за словами Крохмаля, міські депутати не можуть самі врегулювати це рішення — лише подати звернення до обласної військової адміністрації.
При цьому в ОВА кажуть, що не планують скасовувати заборону руху громадського транспорту під час тривоги, навіть отримавши звернення від міскради.
«Вимоги про заборону роботи суб’єктів господарювання під час тривоги та необхідність направлення співробітників у сховище є загальнодержавними. Тож на поточний момент скасування неможливе», — заявила заступниця голови Чернівецької ОВА Альона Атаманюк.
Від серпня 2022 року міський транспорт Києва змушений зупинятися під час повітряних тривог, — які у столиці значно частіші, ніж у Чернівцях.
Водночас продовжують курсувати маршрутки, регіональні автобуси та таксі. Крім того, у Києві не зупиняється кільцева електричка, що після початку війни перейшла від Київпастрансу до Укрзалізниці. Під час обстрілів перевізник наголошує на безперервності роботи електрички й сьогодні, 21 березня, святкує рік її роботи.
Міський голова аргументує необхідність зупинки комунального транспорту небажанням відповідати за життя пасажирів. Між тим, коли автобуси зупиняються, люди просто пересідають на маршрутки.
Ініціатива Пасажири Києва порахувала, що за вісім місяців кожен пасажир переплатив маршрутникам 3360 гривень.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті