Депутати хочуть заборонити Бучу-Комбучу та іншу експлуатацію патріотизму брендами
«На жаль, у таких випадках професійна етика часто не спрацьовує», — констатують ініціатори проєкту.
«На жаль, у таких випадках професійна етика часто не спрацьовує», — констатують ініціатори проєкту.
Група депутатів зареєструвала у Верховній Раді проєкт закону про обмеження використання патріотичної тематики в комерції.
Законопроєкт 9128 ініціювали депутати від Євросолідарності, серед яких Ірина Геращенко, Вікторія Сюмар, Володимир Ар’єв, Микола Княжицький та інші.
Вони зауважують, що є багато вдалого креативу на військово-патріотичну тематику, але чимало й недоречної експлуатації в комерційних цілях. Зокрема, згадують «Героїчну Буча Комбуча зі смаком цитрусу», насіння редису «Азовсталь» тощо.
Читайте також: «ЗСУ – Знежирені, Сили, України»: як бренди експлуатують військову тематику
«На жаль, у таких випадках професійна етика часто не спрацьовує», — констатують ініціатори проєкту.
Автори пропонують заборонити реєстрацію торговельних марок, які містять:
Крім того, передбачається заборонити рекламу, що використовує:
Обмеження не поширюватимуться на рекламу фільмів чи книг, присвячених подіям російського вторгнення.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті