Депутати хочуть заборонити Бучу-Комбучу та іншу експлуатацію патріотизму брендами
«На жаль, у таких випадках професійна етика часто не спрацьовує», — констатують ініціатори проєкту.
«На жаль, у таких випадках професійна етика часто не спрацьовує», — констатують ініціатори проєкту.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 289 днів. За цей час ми опублікували 23584 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Група депутатів зареєструвала у Верховній Раді проєкт закону про обмеження використання патріотичної тематики в комерції.
Законопроєкт 9128 ініціювали депутати від Євросолідарності, серед яких Ірина Геращенко, Вікторія Сюмар, Володимир Ар’єв, Микола Княжицький та інші.
Вони зауважують, що є багато вдалого креативу на військово-патріотичну тематику, але чимало й недоречної експлуатації в комерційних цілях. Зокрема, згадують «Героїчну Буча Комбуча зі смаком цитрусу», насіння редису «Азовсталь» тощо.
Читайте також: «ЗСУ – Знежирені, Сили, України»: як бренди експлуатують військову тематику
«На жаль, у таких випадках професійна етика часто не спрацьовує», — констатують ініціатори проєкту.
Автори пропонують заборонити реєстрацію торговельних марок, які містять:
Крім того, передбачається заборонити рекламу, що використовує:
Обмеження не поширюватимуться на рекламу фільмів чи книг, присвячених подіям російського вторгнення.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті