Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26324 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: КМВА

КМВА повідомила, що новий пілотний проєкт організації «пунктів незламності» в автобусі пройшов успішне тестування.

Його створили на базі двосекційного автобусу «Мерседес», який розрахований на понад 100 людей. Транспорт забезпечений автономним електроживленням, опаленням з термічним захистом вікон, супутниковим інтернетом, водою, гарячими напоями, медичним обладнанням для першої допомоги.

Автобус може безперервно функціонувати як пункт незламності понад три доби – для цього його спеціально переобладнали в Німеччині і нещодавно передали Києву.

«Нам потрібно дивитися у майбутнє. Ми повинні бути готовими до різних сценаріїв. Взимку ми наростили потужну систему пунктів незламності. Зараз переважна більшість таких стаціонарних пунктів будуть переведені “сплячий режим”. Тобто, у разі потреби швидко повернуться до виконання своєї функції, а поки розвантажать приміщення для повноцінної реалізації своїх безпосередніх завдань», – повідомив Сергій Попко, начальник КМВА.

За даними КМДА, у період російських атак на енергоінфраструктуру та відключень світла «пункти незламності» в Києві відвідали лише декілька тисяч людей.

На початок лютого у Києві працювало 868 «пунктів незламності», за даними Міністерства інфраструктури. У листопаді в Офісі президента критикували мера Віталія Кличка за те, що не всі позначені на картах пункти доступні.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button