Євросоюз дозволить продавати автомобілі з ДВЗ й після 2035 року — через Німеччину
Німеччина, за лобіювання нафтової та автомобільної індустрії, стала вимагати поправку до рішення.
Німеччина, за лобіювання нафтової та автомобільної індустрії, стала вимагати поправку до рішення.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Німеччині вдалося проштовхнути дозвіл на продаж автомобілів із двигунами внутрішнього згорання в Євросоюзі, повідомляє The Guardian.
У лютому Європарламент проголосував за повну заборону продажу автівок із ДВЗ, починаючи з 2035 року. Однак Німеччина, за лобіювання нафтової та автомобільної індустрії, стала вимагати поправку до цього рішення. Мовляв, слід дозволити машини з ДВЗ, якщо вони працюють на електропаливі (e-fuels).
Йдеться про вид синтетичного пального, яке виробляють з водню та вуглецю за допомогою електролізу з застосуванням електроенергії з відновлюваних джерел. В результаті отримують рідке пальне, на якому може працювати двигун внутрішнього згорання.
Це нова технологія, поки не доступна на ринку. Серед її недоліків — значне споживання електроенергії в процесі видобутку та висока собівартість. А викиди автомобіля на такому пальному майже такі самі, які від звичайного пального.
Між тим, у понеділок євродипломати досягли компромісу з Німеччиною, і сьогодні, як очікується, Європарламент погодить запропоновану поправку.
Читайте також про любов німців до автомобілів
«Цей театр стає все абсурднішим. Німецькі ліберали, здається, не лише забули свої зобов’язання щодо боротьби з кліматичними змінами, але й відповідальність як надійних партнерів Брюсселя», — заявив співголова німецької партії Зелених в Європарламенті Террі Райнтке.
Організація «Транспорт і середовище» (Transport and Environment) вважає електропаливо оманливим рішення для клімату. В її дослідженні стверджується, що від 26 до 46 мільйонів електромобілів можуть не бути вироблені до 2050 року через електропаливо. А це, своєю чергою, сповільнить декарбонізацію автопарку, адже виготовлені натомість до 2035 року автомобілі з ДВЗ їздитимуть на звичайному пальному.
Крім того, технологія є дорогою й, відповідно, передбачає, що європейський водій у середньому платитиме за електропаливо майже на 50% більше, ніж за традиційне пальне.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті