Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Brian Ho / Unsplash

Німеччині вдалося проштовхнути дозвіл на продаж автомобілів із двигунами внутрішнього згорання в Євросоюзі, повідомляє The Guardian.

У лютому Європарламент проголосував за повну заборону продажу автівок із ДВЗ, починаючи з 2035 року. Однак Німеччина, за лобіювання нафтової та автомобільної індустрії, стала вимагати поправку до цього рішення. Мовляв, слід дозволити машини з ДВЗ, якщо вони працюють на електропаливі (e-fuels).

Йдеться про вид синтетичного пального, яке виробляють з водню та вуглецю за допомогою електролізу з застосуванням електроенергії з відновлюваних джерел. В результаті отримують рідке пальне, на якому може працювати двигун внутрішнього згорання.

Це нова технологія, поки не доступна на ринку. Серед її недоліків — значне споживання електроенергії в процесі видобутку та висока собівартість. А викиди автомобіля на такому пальному майже такі самі, які від звичайного пального.

Між тим, у понеділок євродипломати досягли компромісу з Німеччиною, і сьогодні, як очікується, Європарламент погодить запропоновану поправку.

Читайте також про любов німців до автомобілів

«Цей театр стає все абсурднішим. Німецькі ліберали, здається, не лише забули свої зобов’язання щодо боротьби з кліматичними змінами, але й відповідальність як надійних партнерів Брюсселя», — заявив співголова німецької партії Зелених в Європарламенті Террі Райнтке.

Організація «Транспорт і середовище» (Transport and Environment) вважає електропаливо оманливим рішення для клімату. В її дослідженні стверджується, що від 26 до 46 мільйонів електромобілів можуть не бути вироблені до 2050 року через електропаливо. А це, своєю чергою, сповільнить декарбонізацію автопарку, адже виготовлені натомість до 2035 року автомобілі з ДВЗ їздитимуть на звичайному пальному.

Крім того, технологія є дорогою й, відповідно, передбачає, що європейський водій у середньому платитиме за електропаливо майже на 50% більше, ніж за традиційне пальне.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button