Євросоюз дозволить продавати автомобілі з ДВЗ й після 2035 року — через Німеччину
Німеччина, за лобіювання нафтової та автомобільної індустрії, стала вимагати поправку до рішення.
Німеччина, за лобіювання нафтової та автомобільної індустрії, стала вимагати поправку до рішення.
Німеччині вдалося проштовхнути дозвіл на продаж автомобілів із двигунами внутрішнього згорання в Євросоюзі, повідомляє The Guardian.
У лютому Європарламент проголосував за повну заборону продажу автівок із ДВЗ, починаючи з 2035 року. Однак Німеччина, за лобіювання нафтової та автомобільної індустрії, стала вимагати поправку до цього рішення. Мовляв, слід дозволити машини з ДВЗ, якщо вони працюють на електропаливі (e-fuels).
Йдеться про вид синтетичного пального, яке виробляють з водню та вуглецю за допомогою електролізу з застосуванням електроенергії з відновлюваних джерел. В результаті отримують рідке пальне, на якому може працювати двигун внутрішнього згорання.
Це нова технологія, поки не доступна на ринку. Серед її недоліків — значне споживання електроенергії в процесі видобутку та висока собівартість. А викиди автомобіля на такому пальному майже такі самі, які від звичайного пального.
Між тим, у понеділок євродипломати досягли компромісу з Німеччиною, і сьогодні, як очікується, Європарламент погодить запропоновану поправку.
Читайте також про любов німців до автомобілів
«Цей театр стає все абсурднішим. Німецькі ліберали, здається, не лише забули свої зобов’язання щодо боротьби з кліматичними змінами, але й відповідальність як надійних партнерів Брюсселя», — заявив співголова німецької партії Зелених в Європарламенті Террі Райнтке.
Організація «Транспорт і середовище» (Transport and Environment) вважає електропаливо оманливим рішення для клімату. В її дослідженні стверджується, що від 26 до 46 мільйонів електромобілів можуть не бути вироблені до 2050 року через електропаливо. А це, своєю чергою, сповільнить декарбонізацію автопарку, адже виготовлені натомість до 2035 року автомобілі з ДВЗ їздитимуть на звичайному пальному.
Крім того, технологія є дорогою й, відповідно, передбачає, що європейський водій у середньому платитиме за електропаливо майже на 50% більше, ніж за традиційне пальне.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті