Заступник Кличка наполягає, що транспорт має стояти під час тривог
КМДА відхилила дві з трьох петицій, остання досі перебуває на розгляді.
КМДА відхилила дві з трьох петицій, остання досі перебуває на розгляді.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 26263 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Кияни підписали вже три петиції з проханням дозволити рух громадського транспорту під час повітряних тривог. Дві з них відхилено, третя досі на розгляді. КМДА продовжує наполягати, що автобуси й тролейбуси мають стояти.
Заступник Віталія Кличка Микола Поворозник заявив в ефірі Українського радіо, що переконаний, що пасажири мусять виходити з салону та йти в укриття. Фрагмент аудіозапису опублікувала ініціатива «Пасажири Києва».
Радіоведуча спитала, чому в Києві досі діє це правило, в той час, як нещодавно його скасували у Чернівцях.
«Рішення ухвалене на попередніх етапах, що громадський транспорт зупиняється під час повітряних атак. На моє особисте переконання, під час повітряної тривоги людина має бути в укритті, тому транспорт спинається, щоб люди могли перейти в безпечне для себе місце», — заявив Поворозник.
Перша петиція у серпні набрала необхідні голоси менш як за тиждень — її відхилили.
Ще дві петиції кияни підписали нещодавно. Одну з них вже відхилив директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор. Він посилається на рішення Ради оборони Києва й стверджує, що питання не належить до компетенції Дептрансу.
Крім Києва, громадський транспорт під час повітряних тривог зупиняється лише у Хмельницькому та Івано-Франківську.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті