Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Кияни підписали вже три петиції з проханням дозволити рух громадського транспорту під час повітряних тривог. Дві з них відхилено, третя досі на розгляді. КМДА продовжує наполягати, що автобуси й тролейбуси мають стояти.

Заступник Віталія Кличка Микола Поворозник заявив в ефірі Українського радіо, що переконаний, що пасажири мусять виходити з салону та йти в укриття. Фрагмент аудіозапису опублікувала ініціатива «Пасажири Києва».

Радіоведуча спитала, чому в Києві досі діє це правило, в той час, як нещодавно його скасували у Чернівцях.

«Рішення ухвалене на попередніх етапах, що громадський транспорт зупиняється під час повітряних атак. На моє особисте переконання, під час повітряної тривоги людина має бути в укритті, тому транспорт спинається, щоб люди могли перейти в безпечне для себе місце», — заявив Поворозник.

Перша петиція у серпні набрала необхідні голоси менш як за тиждень — її відхилили.

Ще дві петиції кияни підписали нещодавно. Одну з них вже відхилив директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор. Він посилається на рішення Ради оборони Києва й стверджує, що питання не належить до компетенції Дептрансу.

Крім Києва, громадський транспорт під час повітряних тривог зупиняється лише у Хмельницькому та Івано-Франківську. 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button