Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 306 днів. За цей час ми опублікували 26374 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Jon Tyson / Unsplash

Президент підписав законопроєкт 8172 про використання електросамокатів та іншого легкого електротранспорту.

Координатор U-Cycle Богдан Лепявко зазначає, що в цьому законі врахували рекомендації, напрацьовані велоспільнотою.

Законопроєкт розділяє легкі електричні транспортні засоби на дві категорії:

  • ті, що мають від одного колеса, електродвигун потужністю до 1000 Вт, і розвивають максимальну швидкість від 25 км/год. Їх визначають як «легкий персональний електричний транспортний засіб»,
  • ті, що можуть їхати зі швидкістю 10-50 км/год і від двох коліс. Це визначається як «низькошвидкісний легкий електричний транспортний засіб».

Читайте також: Конфлікти між пішоходами та користувачами самокатів й велосипедів частішають. Що тут можна зробити?

«Існування визначення вже однозначно представляє ці пристрої як транспортні засоби і в разі будь-яких пригод користувач такого пристрою вже 100% водій ТЗ, а не пішохід. Це значно спрощує трактування і знімає ряд казусів та питань, які вже встигли виникнути і широко обговорювалися», — зазначає Лепявко.

На його думку, наступним кроком мають стати зміни до правил дорожнього руху.

Коментарі:

Comments are closed.

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button