Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Jon Tyson / Unsplash

Президент підписав законопроєкт 8172 про використання електросамокатів та іншого легкого електротранспорту.

Координатор U-Cycle Богдан Лепявко зазначає, що в цьому законі врахували рекомендації, напрацьовані велоспільнотою.

Законопроєкт розділяє легкі електричні транспортні засоби на дві категорії:

  • ті, що мають від одного колеса, електродвигун потужністю до 1000 Вт, і розвивають максимальну швидкість від 25 км/год. Їх визначають як «легкий персональний електричний транспортний засіб»,
  • ті, що можуть їхати зі швидкістю 10-50 км/год і від двох коліс. Це визначається як «низькошвидкісний легкий електричний транспортний засіб».

Читайте також: Конфлікти між пішоходами та користувачами самокатів й велосипедів частішають. Що тут можна зробити?

«Існування визначення вже однозначно представляє ці пристрої як транспортні засоби і в разі будь-яких пригод користувач такого пристрою вже 100% водій ТЗ, а не пішохід. Це значно спрощує трактування і знімає ряд казусів та питань, які вже встигли виникнути і широко обговорювалися», — зазначає Лепявко.

На його думку, наступним кроком мають стати зміни до правил дорожнього руху.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button