Аеропорт Амстердама вирішив значно скоротити кількість рейсів заради довкілля
Планують заборонити нічні рейси та відмовитися від будівництва нової смуги.
Планують заборонити нічні рейси та відмовитися від будівництва нової смуги.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Аеропорт Амстердама Схіпгол вирішив значно обмежити свою діяльність заради захисту довкілля та зниження шуму, повідомляє Euronews.
Зокрема, поступово, починаючи від листопада і до 2025 року, планують заборонити всі нічні комерційні та вантажні рейси: вильоти з 00:00 до 6:00 та посадки з 00:00 до 5:00. Це зменшить річну кількість рейсів на 10 тисяч. Завдяки цьому шум від літаків не турбуватиме місцевих жителів уночі.
Крім того, збираються заборонити зльот і посадку приватних і застарілих літаків у певні години, щоб знизити викиди і шум. До половини таких рейсів здійснюються на курортні Ібіцу, Канни та Інсбрук. В аеропорту вважають, що клієнти таких рейсів можуть пересісти на регулярні, які завдають меншої шкоди довкіллю.
Також Схіпгол відмовився від намірів збудувати нову злітно-посадкову смугу і навіть звернувся до уряду Нідерландів з метою відкликати резервування землі для цього.
Однак п’ятого квітня суд заблокував ці плани, пославшись на те, що уряд не забезпечив відповідну процедуру й не порадився з усіма зацікавленими сторонами, як цього вимагає законодавство ЄС. Більшість акцій Схіпгола належить державі.
У позові проти аеропорту фігурують авіакомпанії KLM, Delta та easyJet, які стверджують, що й так вживають заходів зі зменшення рівня шуму та викидів.
Якщо рішення суду буде оскаржено, авіакомпанії постануть перед викликами. Бюджетні авіалінії намагаються використовувати літаки так часто, наскільки можливо, призначаючи вильоти й прильоти, зокрема, уночі. Наприклад, 55% рейсів авіакомпанії Transavia вилітають і прилітають у Схіпгол саме в нічні години.
Заборона на нічні польоти призведе до скорочення маршрутів і зростання вартості квитків.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті