Чи окупить інвестиції комунальний паркінг Київського зоопарку?
За два роки збитки склали 1,8 мільйона гривень.
За два роки збитки склали 1,8 мільйона гривень.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24972 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Триповерховий паркінг Київського зоопарку, збудований у 2020 році, є фактично збитковим. Це випливає з відповіді на запит об’єднання «Пасажири Києва».
Будівництво «зоопаркінгу» на 435 місць, який є єдиним комунальним паркінгом у столиці, коштувало бюджету 255 мільйонів гривень.
У 2021 році від сплати за паркування паркінг отримав 4,7 мільйона гривень. Водночас на зарплати витратили 4,5 мільйона гривень, і ще 0,5 мільйона пішло інші витрати.
У 2022 році за паркування отримали 2,7 мільйона гривень, у той час, як 3,9 мільйона пішло на зарплати та 0,3 мільйона на інші витрати. Таким чином, за два роки збитки склали 1,8 мільйона гривень.
Місто наполягає, що паркінг надає сервіси як додатковий вхід до зоопарку, незалежно від наявності у ньому автомобілів. Тому до доходів зараховують також продані у касах квитки: на 15,4 мільйона гривень у 2021 році та на 9,2 мільйона у 2022-му.
«Пасажири Києва» зауважують, що вартість будівництва «зоопаркінгу» дорівнює вартості 30 нових тролейбусів.
Зараз місто планує звести багаторівневий паркінг на вулиці Прирічній на Оболоні — для відвідувачів майбутньої зони відпочинку, до якої вестиме міст-хвиля. Його бюджет попередньо оцінюють у 120 мільйонів гривень.
Місцеві жителі наполягають на облашуванні тут парку. До того ж, цю територію регулярно підтоплює, через що проєкт іронічно називають «аква-паркінгом».
«Пасажири Києва» вважають, що якщо місто таки збудує паркінг на Прирічній, за умови низьких тарифів споруда стане дотаційною й у ній стоятимуть лише автівки жителів розташованих поруч будинків. Якщо тарифи будуть високими настільки, щоб окупити будівництво протягом хоча б десяти років, водії краще лишатимуть автомобілі на тротуарах і дворах.
Читайте також: Після відкриття паркінгу біля Київського зоопарку водії все одно паркуються на тротуарах
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті