Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
26 квітня, вагони транспортують до українського кордону. Фото: facebook.com/metro.warszawa

Днями на вулицях Києва помітили трейлери з першими вагонами, подарованими Варшавою для київського метрополітену.

28 квітня, вагони в Києві. Фото: Eugene Bagpiper Dudar

«(28 квітня) побачив ці два вагони на Дарниці. Подарунок від Польщі. Поспілкувався з поляками, що супроводжували вантаж. Казали, що наступного дня доставлять ще шість», — опублікував фото Eugene Bagpiper Dudar.

28 квітня, вагони в Києві. Фото: Eugene Bagpiper Dudar

29 квітня колону супертягачів, навантажених вагонами метро, зафільмував на київській вулиці Юрій Гоголєв.

Загалом столична підземка отримає 60 вагонів виробництва 1989 року, серії 81, що також експлуатуються у Києві. Це подарунок на понад 40 мільйонів злотих — більш як 330 мільйонів гривень.

29 березня, останній день виходу призначеного для київського метро потягу на лінію у Варшаві. Фото: facebook.com/metro.warszawa

Всі підготовлені до відправки до Києва вагони мають чинні сертифікати технічної працездатності. Останній ремонт такого типу вагонів проводився у 2017-2022 роках. 

26 квітня, вагони транспортують до українського кордону. Фото: facebook.com/metro.warszawa

Частину цих вагонів додадуть до рухомого складу метро Києва й вони курсуватимуть на лініях, а частину — розберуть на запчастини для проведення капітальних ремонтів.

26 квітня, вагони транспортують до українського кордону. Фото: facebook.com/metro.warszawa

Потяги серії 81 вироблялися для Варшави у російських Митищах з 1989 року. З роками ці вагони суттєво модернізували, повністю переробивши вентиляційну систему, додавши кондиціонери, замінивши сидіння й загалом інтер’єр салонів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button