Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Juan Sebastian

У Німеччині з першого травня почав діяти «німецький квиток» (Deutschlandticket) – універсальний місячний проїзний для громадського транспорту на всій території країни, який коштує 49 євро. Про це повідомляє DW.

Універсальний проїзний поширюється лише на локальний і регіональний транспорт – міські автобуси, трамваї, метро, приміські поїзди тощо. Швидкісні поїзди та автобуси далекого прямування оплачуються окремо. Виняток зроблено лише для сполучення в Баден-Вюртемберзі: на відрізку між Штутгартом і Зінгеном власники універсального проїзного можуть скористатися послугами швидкісних поїздів, бо це єдине сполучення між цими населеними пунктами.

Водночас профспілки, екологи та об’єднання, чия діяльність спрямована на захист соціально вразливих груп населення, критикують 49-євровий квиток через ціну та необхідність доплати в разі перевезення велосипеда.

Квиток можна придбати як річний проїзний квиток з щомісячною оплатою в рамках абонементу. Діти до шести років подорожують безкоштовно.

Планується, що проєкт буде діяти два роки, але вартість проїзду наступного року може змінитися через інфляцію.

Новий пільговий квиток прийде на зміну так званому «квитку за 9 євро», з яким жителі Німеччини, та туристи влітку могли користуватися громадським транспортом за пільговим тарифом. Програма дешевих проїзних коштувала німецькому уряду понад 2,5 мільярда євро.

У березні влада Німеччини нарешті домовилася про впровадження загальнодержавного місячного проїзного.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button