Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26300 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото з відкритих джерел

Сумська міськрада представила нову редакцію стратегії громади, яка визначає головні напрями розвитку громади: доступність, якісне життя та розвиток творчості, конкурентоспроможна економіка й ефективне управління. Про це повідомляє онлайн-журнал «Цукр».

Стратегія це не новий документ, а доповнена версія роботи, ухваленої в 2019 році. Тоді у стратегічних сесіях взяли участь близько тисячі людей.

У документі врахували все, на що звертала увагу громада стосовно міського транспорту: нестача одиниць комунального транспорту, стан приватних маршруток, відсутність платіжних терміналів. Разом із експертами ПРООН було проаналізовано думку бізнесу, внутрішніх переселенців, інших мешканців. Бачення й стратегічні напрями не змінювали, натомість актуалізували операційні цілі й аналітичну частину. Заходи впроваджуватимуть за пріоритетами. Наприклад, першочергова ціль для школи зараз — укриття, а не ремонт чи забезпечення приладдям.

Містян закликають пропонувати конкретні проєкти для реалізації стратегії, обґрунтувавши їх. Подавати свої зауваження та пропозиції можна на електронну адресу [email protected] до третього травня включно.

Читайте також: У Сумах завершують реконструкцію центрального ринку (фото)

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button