У Швеції будують електродорогу, яка заряджатиме автівки в русі
Передусім така динамічне заряджання потрібне вантажівкам — які потребують великого об'єму батарей, щоб долати великі відстані між зарядними станціями.
Передусім така динамічне заряджання потрібне вантажівкам — які потребують великого об'єму батарей, щоб долати великі відстані між зарядними станціями.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Кондуктивне заряджання на дорозі у Швеції. Фото: Gunnar Asplund, CC BY-SA 4.0
У Швеції шосе перетворюють на «першу у світі» постійну електричну дорогу, яка заряджатиме електромобілі під час їхнього руху, повідомляє Euronews. Раніше у скандинавських країнах вже робили подібні проєкти, але вони були пілотними.
Передусім така динамічне заряджання потрібне електричним вантажівкам. Для того, щоб долати великі відстані між зарядними станціями, вантажівка повинна везти великий об’єм батарей.
Йдеться про ділянку автостради E20 між містами Еребру та Галльсберг завдовжки приблизно 20 кілометрів. Проєкт планують завершити до 2025 року, але ще не вирішили, яку саме технологію застосувати: підвісну контактну лінію, наземну кондуктивну систему або індуктивну.
Перша передбачає мережу проводів на зразок тролейбусної, нею зможуть користуватися лише вантажівки. Кондуктивне заряджання передбачає монтування вздовж проїжджої частини контактної рейки, відповідно, транспортний засіб повинен мати приймач. Безконтактне індуктивне заряджання передбачає розміщення під покриттям індукційних котушок, які передають струм акумулятору електромобіля, що який, знов-таки, має бути обладнаний спеціальним приймачем.
Таким чином, аби підзарядитися від дороги, власник електромобіля мусить придбати і встановити спеціальне обладнання, яке може коштувати кілька тисяч євро.
Водночас дослідження показують, що дороги з динамічною зарядкою дозволили би зменшити об’єм батарей на 70%. Для цього не обов’язково переобладнувати всі дороги, наприклад, у Швеції, — лише чверть.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті