У Вінниці реконструюють вулицю з «оксамитовою» трамвайною колією
Технологія «оксамитового» трамвайного шляху передбачає відсутність вібрацій та шуму.
Технологія «оксамитового» трамвайного шляху передбачає відсутність вібрацій та шуму.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Вінниці відновили реконструкцію вулиці Батозькою, роботи на якій призупиняли після початку російського вторгнення. Цьогоріч фінасування проєкту відновили, повідомляє міський голова Сергій Моргунов.
До війни тут проклали більшу частину інженерних мереж, практично облаштували освітлення та підготували дорогу під «оксамитовий шлях», де курсуватимуть трамваї. Останнє — найскладніша частина реконструкції вулиці.
Технологія «оксамитового» трамвайного шляху передбачає відсутність вібрацій та шуму. Рейки без стиків вкладають не на ґрунт, а на бетонну плиту. Термін експлуатації таких колій збільшується до 30 років.
«Оксамитові шляхи» будують у Вінниці з 2016 року: під час реконструкцій вулиць Соборна, проспекту Космонавтів тощо. Таку технологію застосовують також і в Києві, зокрема на вулицях Милославська та Алматинська.
На зупинках на Батозькій вулиці також облаштують підвищені платформи для зручнішої посадки й висадки пасажирів. Будуть відокремлені велодоріжки та зелена зона вздовж тротуарів. У майбутньому планують запустити тролейбус.
Модернізація Батозької вулиці пов’язана з проєктом «Вінницька миля», що передбачає оновлення проспекту Коцюбинського з прокладанням трамвайних ліній та реконструкцію Привокзальної площі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті