У Вінниці реконструюють вулицю з «оксамитовою» трамвайною колією
Технологія «оксамитового» трамвайного шляху передбачає відсутність вібрацій та шуму.
Технологія «оксамитового» трамвайного шляху передбачає відсутність вібрацій та шуму.
У Вінниці відновили реконструкцію вулиці Батозькою, роботи на якій призупиняли після початку російського вторгнення. Цьогоріч фінасування проєкту відновили, повідомляє міський голова Сергій Моргунов.
До війни тут проклали більшу частину інженерних мереж, практично облаштували освітлення та підготували дорогу під «оксамитовий шлях», де курсуватимуть трамваї. Останнє — найскладніша частина реконструкції вулиці.
Технологія «оксамитового» трамвайного шляху передбачає відсутність вібрацій та шуму. Рейки без стиків вкладають не на ґрунт, а на бетонну плиту. Термін експлуатації таких колій збільшується до 30 років.
«Оксамитові шляхи» будують у Вінниці з 2016 року: під час реконструкцій вулиць Соборна, проспекту Космонавтів тощо. Таку технологію застосовують також і в Києві, зокрема на вулицях Милославська та Алматинська.
На зупинках на Батозькій вулиці також облаштують підвищені платформи для зручнішої посадки й висадки пасажирів. Будуть відокремлені велодоріжки та зелена зона вздовж тротуарів. У майбутньому планують запустити тролейбус.
Модернізація Батозької вулиці пов’язана з проєктом «Вінницька миля», що передбачає оновлення проспекту Коцюбинського з прокладанням трамвайних ліній та реконструкцію Привокзальної площі.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті