Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: cheline.com.ua

Реформування роботи маршруток допомогло Чернігову забезпечити майже стовідсоткове дотримання графіків, повідомив ЦТС голова управління транспорту міськради Олександр Рижий.

Так, відновлюючи роботу транспорту після обстрілів навесні 2022 року, місто запровадило доплати приватним перевізникам за виконання транспортної роботи. Так, перевізник мусить дотриматися низки умов: виконати погоджені графікі руху на 94%, забезпечити доступність транспорту для маломобільних груп населення та функціонування електронного квитка.

Читайте також: Електротранспорт в час війни: транспортне майбутнє Чернігова та інших міст

При цьому раніше маршрутки не контролювали, а зараз постійно стежать за дотриманням графіків.

Встановлений тариф за кілометр для дизельного автобусу типу «Атаман» складає 44,12 гривні. Загалом, у міському бюджеті на ці доплати передбачено 40 мільйонів гривень.

Якщо раніше графіки дотримувалися на рівні 65-70%, після запровадження нової системи, показник сягнув майже 98-99%. Також перевізники почали купувати нові та більші автобуси з пасажиромісткістю понад 60 людей і низькою підлогою.

У березні лише один із чотирьох приватних перевізників, що працюють в Чернігові, дещо недовиконав умови — дотримався графіку руху на 91%. Але якщо навіть одна умова не дотримана, доплат місто не нараховує.

Розмови про подібну систему оплати роботи перевізників в Києві ведуться вже кілька років. Поки що безрезультатно. Більше читайте у нашому матеріалі «Скільки коштує комфортний громадський транспорт для Києва?»

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button