Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Варіант шрифту Олександра Колодька

Дизайнер міських проєктів Олександр Колодько представив свій варіант редизайну назви для перейменованої станції метро «Дружби народів», яку 18 травня депутати перейменували на «Звіринецьку». Першим свою пропозицію показав графічний дизайнер Богдан Гдаль.

За словами дизайнера, він адаптував нову назву у стилі, який заклали архітектори в проєкт – Микола Альошкін та Анатолій Крушинський.

«На мою думку, це не випадок, який потребує переосмислення чи перероблення, навпаки — це одна з речей, яку варто зберегти, бо це гарний приклад модернізму та відображення свого часу. Так само як потребують збереження будівлі Квітів України чи унікальна будівля автобусного парку №7», – вважає автор.

Варіант шрифту Олександра Колодька

Шрифтовий дизайнер Дмитро Растворцев, коментуючи напрацювання Колодька, вніс свої правки. У результаті він оновив варіант з коментарями іншого фахівця.

Вдосконалений варіант Олександра Колодька з коментарями Дмитра Растворцева.

Дизайнер Тимур Джафаров, який нині воює на фронті, також створив свій варіант шрифту, додавши, що робив його поспіхом. До розробки редизайну долучився його друг Максим, який також є військовим.

Варіант Тимура Джафарова

Співвласник дизайнерської агенції Підвал 42 Олександр Біленко розробив концепцію діджиталізації назви «Звіринецька».

«Не можу не запропонувати накрутити кіберпанку, який має сподобатися людям, які розміщують рекламу в метро… В кращих традиціях Xzibit, ми вмонтовуємо величезний екран в станцію. Замість статики робимо динаміку. Показуємо час до прибуття, можемо показати наступні станції. Можемо показати, чи можна буде пересісти на інші гілки метро, якщо сісти в потяг – власне, ніяких обмежень, тільки наша фантазія. І, звичайно, ми можемо рекламувати букмекерські контори на цих екранах! Бо без цього який це кіберпанк по-київські?», – коментує Біленко.

Варіант Олександра Біленка

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button