Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 23535 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: tallinn.ee

Мерія естоніської столиці створила та опублікувала на своєму сайті інструкцію з будівництва паркінгів для велосипедів.

Таллін прагне збільшити частку велопоїздок і непокоїться, що брак місць, де можна зберігати велосипед, демотивує містян.

Фото: tallinn.ee

Тож мешканці будинків самостійно можуть облаштувати велопаркінг у своєму подвір’ї, скориставшись офіційною інструкцією. У брошурі міститься огляд варіантів зберігання велосипедів, гід із підбору матеріалів і будівництва, а також інформація про наявні гранти на спорудження паркінгів.

Зокрема, паркінг може бути зроблений у вигляді стійок, навісу, або ж бути облаштований в одному з приміщень, таких як гараж, підвал тощо. При цьому в муніципалітеті радять обирати варіант, який убезпечує від крадіжки — краще, аби паркінг із велосипедами можна зачинити на замок.

Велопаркінг мусить бути облаштований без порушення містобудівних кодів. Об’єднання мешканців можуть будувати велопаркінги не лише на прибудинковій території, але й на найближчих ділянках, що належать місту. В такому разі проєкт треба узгоджувати з міською адміністрацією.

Щодо грантів, то місто пропонує компенсувати 70% витрат на будівництво, якщо ця сума не перевищує 10 тисяч євро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button