Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 23569 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: twitter.com/modacitylife

Обмеження швидкості в Единбурзі до 20 миль на годину (приблизно 30 км/год), що покрило майже все місто, призвело до зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод з жертвами. Про це йдеться в дослідженні, опублікованому в журналі Public Health Research.

В 2016 році в столиці Шотландії зменшили швидкість на дорогах до 30 кілометрів на годину. У результаті кількість аварій знизилася на 40%, жертв – на 39%, у тому числі на 23% менше смертельних випадків і на 33% – серйозних травм.

Дослідження показують, що обмеження швидкості зменшило смертність на дорогах майже на чверть і серйозні травми на третину. Рівень аварій в Единбурзі впав навіть без додаткових заходів щодо «заспокоєння» дорожнього руху та поліцейських патрулів, що робить схему економічно ефективною.

До обмежень 45 зі 100 автомобілів в Единбурзі рухалися зі швидкістю понад 30 кілометрів на годину – через рік ця цифра впала до 31. Дослідники кажуть, що кількість аварій за один рік скоротилася на 40% до 367, а жертв стало на 409 менше – на 39%. У результаті смертельних випадків зменшилося на 23%, а серйозних травм – на 33%.

Фото: twitter.com/modacitylife

Нові обмеження застосовуються на 80% вулиць Единбургу, щоб зменшити кількість аварій, заохотити ходити пішки, їздити на велосипеді та створити комфортні та безпечні вулиці.

Дійсно, зменшення швидкості руху допомагає створити більш якісне середовище. Дослідники виміряли зручність життя – безпеку, здоров’я, стійкість, освіту, транспорт, зручності та рівень життя – і виявили, що вони покращилися після введення обмежень швидкості. Через рік після впровадження кількість людей, які підтримували обмеження швидкості, зросла, як і їхня готовність дотримуватись їх.

За даними групи 20’s Plenty for Us, приблизно 26 мільйонів людей у ​​Великій Британії зараз проживають у районах, де місцеві ради погодилися впроваджувати політику зниження швидкості. Наприклад, з вересня 2023 року Уельс стане однією з перших країн, яка встановить 30 кілометрів  на годину як стандартне обмеження на всіх дорогах.

Водночас Шотландія у 2019 році відмовилася вводити обмеження швидкості на державному рівні. Проте коаліційна угода між партією SNP та Зеленими зобов’язує запровадити цю політику до 2025 року.

Фото: twitter.com/modacitylife

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button